جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 55912
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اداره پیش ‌بینی هواشناسی قم مطرح کرد

ادامه روند کاهش دمای قم طی روزهای آتی

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: روند کاهش دما در مناطق مختلف استان طی روزهای آینده ادامه دارد.
ادامه روند کاهش دمای قم طی روزهای آتی
ادامه روند کاهش دمای قم طی روزهای آتی
به گزارش قم نیوز محمدرضا قاضی امروز در قم با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد است، امروز جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 20 تا 35 کیلومتر بر ساعت است.

وی ادامه داد: حداقل و حداکثر دمای استان قم به ترتیب 7 درجه و 25 درجه است، اما فردا کمترین و بیشترین دمای استان قم به ترتیب به 6 درجه و 24 درجه خواهد رسید.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: آب و هوای استان فردا کمی تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد است، فردا جهت وزش باد در قم غربی و با حداکثر سرعتی بین 20 تا 35 کیلومتر بر ساعت است.

قاضی با اشاره به وضعیت دمای قم طی روزهای آتی اظهار کرد: روز یکشنبه هفته آینده آب و هوای استان کمی ابری و در برخی از ساعات همراه با افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک و در ارتفاعات با بارش پراکنده خواهد بود، در آن روز کمترین و بیشترین دمای قم به ترتیب 4 درجه و 23 درجه است.

وی ادامه داد: در روز جمعه جهت وزش باد در استان قم غربی و با حداکثر سرعتی بین 40 تا 55 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقاط استان به ترتیب شهر قم با 7 درجه و منطقه جمکران با 27 درجه بوده است.

قاضی در پایان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 7 درجه و 25 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 25 کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی در این شهر بودیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb59bs.rhbs8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما