دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 56038
منبع : خبرگزاری فارس
در بخش‌هاي كاتا و كوميته رقم خورد

موفقيت بانوان كاراته‌كاي قم در كسب 2 مدال شوتوكان جهاني

قم نيوز : قم نیوز: دو عضو تيم بانوان استان قم در بخش‌هاي كاتا و كوميته موفق به كسب مدال از مسابقات سبك شوتوكان جهاني «WJKA» قهرماني كشور شدند.
موفقيت بانوان كاراته‌كاي قم در كسب 2 مدال شوتوكان جهاني
موفقيت بانوان كاراته‌كاي قم در كسب 2 مدال شوتوكان جهاني
به گزارش قم نیوز بار دیگر موفقیت‌های کاراته قم در سبک‌های آزاد این رشته ورزشی پرطرفدار ادامه یافت و بانوان و دختران کاراته‌کای قم با حضور در مسابقاتی که در سبک شوتوکان جهانی به انجام رسید موفق به کسب دو مدال قهرمانی کشور شدند.

این در شرایطی است که نخستین دوره مسابقات سبک شوتوکان جهانی (wjka) بانوان قهرمانی کشور به میزبانی تهران در سالن شهید کبکانیان به انجام رسید و نفرات برتر کاتا و کومیته در حالی معرفی شدند که دو مدال سهم دختران و بانوان کاراته‌کای استان قم بود.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کاراته، این دوره از پیکارها با رقابت تعداد 337 کاراته‌کا به نمایندگی از 10 استان در تمام رده‌های سنی برگزار شد و شرکت کنندگان برای کسب عناوین برتر کاتای انفرادی و تیمی و همچنین کومیته انفرادی تمام رده‌های کمربندی به رقابت پرداختند.

این در حالی است که دختران خردسال شرکت کننده در این مسابقات برای کسب عناوین برتر کاتا و کومیته رده‌های هفت تا 11 سال و کاراته‌کاهای نونهال برای رسیدن به مقام‌های برتر کاتای انفرادی 12 و 13 سال برابر یکدیگر به روی تاتامی رفتند و دیگر کاراته‌کاها در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان مبارزه کردند.

در حالی که عنوان قهرمانی بخش تیمی این مسابقات با کسب تعداد 15 مدال طلا، 9 نشان نقره و 15 برنز به تیم همدان اختصاص پیدا کرد، هرمزگان با 13 طلا، 9 نقره و 11 برنز در مکان دوم قرار گرفت و قزوین با 12 طلا، پنج نقره و12 برنز سوم شد، تیم قم رتبه نهم را کسب کرد.

در بخش کاتای انفرادی این رقابت‌ها و در رده سنی جوانان محدثه حسینی به مربیگری خانم جهان‌دیده با حریفان شرکت کننده از سایر استان‌ها به رقابت پرداخت و به مقام قهرمانی دست یافت، ضمن اینکه اسما الحبیش دیگر نماینده قم در بخش کمیته رده سنی بزرگسالان با هدایت خانم عبادی مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbwgbs.rhb0fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما