سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : 56063
منبع : خبرگزاری فارس
نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم:

نشریات قم وام‌دار دستگاه‌های دولتی هستند

قم نيوز : قم نیوز: نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: نشریات قم وام‌دار و بدهکار دستگاه‌های دولتی هستند به همین علت نمی‌توانند رسالت اصلی خود را در راستای نقد منصفانه و بررسی عملکردها انجام دهند.
نشریات قم وام‌دار دستگاه‌های دولتی هستند
به گزارش قم نیوز حسن بختیاری دوشنبه شب در پانزدهمین نشست شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به اینکه باید برای نشریات و رسانه‌های مختلف حمایت مطلوب توسط فرهنگ و ارشاد دنبال شود، اظهار کرد: با تحقق این هدف می‌توانیم به نقد عملکردها و در نتیجه پیشرفت شهر برسیم.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد: نشریات قم وام‌دار و بدهکار دستگاه‌های دولتی هستند به همین علت نمی‌توانند رسالت اصلی خود را در راستای نقد منصفانه و بررسی عملکردها انجام دهند.
همچنین عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر قم نیز طی سخنانی با اشاره به اینکه تسهیلات، زمین و مجوزات مختلف در اختیار دولت است، گفت: دولت باید به دنبال زیرساخت‌های فرهنگی و حمایت از فعالان فرهنگی باشد چرا که دولت امکان تصمیم‌گیری‌های کلان و اجرای آنها را دارد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد آتش‌زر با بیان اینکه اتاق اصناف باید برای استفاده نکردن از اسامی خارجی توسط اصناف برنامه‌ریزی کند، گفت: برای نصب المان‌ها و تبلیغات شهری باید هماهنگی‌های میان شهرداری و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزایش یابد تا مشکلات رفع شود.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcjtyei.uqemmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما