سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 56066
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد

بی‌توجهی دستگاه‌های فرهنگی در میزبانی از زائران استان قم

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای اسلامی شهر قم از بی‌توجهی دستگاه‌های فرهنگی نسبت به میزبانی از زائران استان در مناسبت‌های مختلف مذهبی گلایه کرد.
بی‌توجهی دستگاه‌های فرهنگی در میزبانی از زائران استان قم
به گزارش قم نیوز محسن محرری دوشنبه شب در پانزدهمین نشست شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به اینکه اداره‌کل ارشاد و دستگاه‌های فرهنگی باید نسبت به میزبانی از زائران اهتمام جدی داشته باشند، اظهار کرد: در مناسبت‌های مهم که استان میزبان زائران است، دستگاه‌های فرهنگی نسبت به دستگاه‌های خدماتی نقش اصلی خود را دنبال نکرده‌اند در حالی که انتظار مسافران قم نسبت به استان‌های دیگر در حوزه فعالیت‌های فرهنگی متفاوت است.
وی از نابسامانی انجمن‌های فرهنگی و هنری در شهر قم یاد کرد و افزود: ساختمان کنونی اداره‌کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان قم برای این انجمن‌ها و واحدهای هنری ساخته شد اما اکنون در عمل این ساختمان در اختیار اداره‌کل است.
نائب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: تالار مرکزی شهر قم که مباحث مالی نیز برای شهرداری به دنبال داشته است به نتیجه رسیده اما همچنان بدون تکلیف است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم نیز طی سخنانی با اشاره به اینکه حمایت‌های فرهنگی شهرداری قم فقط به فعالیت‌های سازمان فرهنگی ورزشی محدود نمی‌شود، عنوان کرد: تخفیف‌ها و حمایت‌های ویژه توسط شهرداری برای مراکز مختلف فرهنگی و هنری در نظر گرفته می‌شود که مجموع این حمایت‌ها قابل توجه است.
محمود مسگری ادامه داد: فرهنگ‌سازی در حوزه فرهنگ شهروندی نیز یکی از اولویت‌های مورد توجه شهرداری است که این مجموعه آمادگی دارد تا در راستای رسیدن به اهداف مورد نظر در این حوزه نیز با دستگاه‌ها و مجموعه‌های فرهنگی مشارکت لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdccexqp.2bqee8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما