سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 56079
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم:

نخستین بوستان بانوان منطقه 6 امسال به بهره برداری می رسد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: نخستین بوستان ویژه بانوان منطقه 6 با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد و 500 میلیون ریال تا پایان سال تکمیل می‌شود.
نخستین بوستان بانوان منطقه 6 امسال به بهره برداری می رسد
نخستین بوستان بانوان منطقه 6 امسال به بهره برداری می رسد
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با اشاره به برنامه سازمان پارک‌ها برای توسعه بوستان‌های بانوان در مناطق مختلف شهر اظهار کرد: نخستین بوستان بانوان منطقه 6 با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 250 میلیون تومان در حال ساخت است که براساس پیش بینی‌ها تا پایان سال تکمیل می‌شود.
وی با اشاره به دیگر اقدامات برای توسعه فضای سبز منطقه 6 خاطرنشان کرد: توسعه قطعات یک هکتاری جنگلی در اراضی خرمی، 1.5 هکتار بوستان فاطمیه حریم دکل و توسعه دو هکتاری فضای سبز کمربندی امام علی (ع) از جمله اقدامات در دستور کار این منطقه است.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تاکید بر اینکه پروژه‌های توسعه ای و نیز بوستان بانوان این منطقه تا پایان سال تکمیل می‌شود تصریح کرد: برنامه ریزی‌ها برای تبدیل یکی از بوستان‌های منطقه به بوستان ویژه بانوان  در دست بررسی و مطالعه است که پس از کار کارشناسی و بررسی‌های لازم عملیات اجرایی آغاز می‌شود.
وی اذعان کرد: یکی از برنامه‌های ویژه شهرداری توسعه فضاهای اختصاصی بانوان در سطح شهر است و در این راستا سعی داریم از ظرفیت‌های موجود برای اختصاص به بانوان استفاده کنیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgyz9n.ak93u4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما