سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 56093
منبع : خبرگزاری فارس
در بين 18 داور برگزيده فدراسيون

داور بدمينتون قم قاضي مسابقات بين‌المللي شد

قم نيوز : قم نیوز: داور جوان بدمينتون استان قم از سوي فدراسيون براي قضاوت رقابت بدمينتون‌بازان شركت كننده در مسابقات بين‌المللي جوانان انتخاب شد.
داور بدمينتون قم قاضي مسابقات بين‌المللي شد
داور بدمينتون قم قاضي مسابقات بين‌المللي شد
به گزارش قم نیوز در حالی که بدمینتون قم علاوه بر بازیکنان مستعد و توانمند در بخش‌های مربیگری و داوری نیز نیروهای انسانی موفقی دارد، یکی از داوران جوان این رشته به نمایندگی از قم برای قضاوت رقابت‌های بین‌المللی جوانان انتخاب شد.

در شرایطی که از سوی فدراسیون بدمینتون تعداد ۱۸ داور برای قضاوت در نخستین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان انتخاب شده‌اند، این رقابت‌ها روزهای پایانی آبان ماه به میزبانی هیات بدمینتون سمنان با حضور چهره‌های موفق داخلی و بدمینتون‌بازانی از چند کشور خارجی به انجام خواهد رسید.

در بین داوران دعوت شده توسط فدراسیون، سیدامید مقدس‌زاده نماینده داوران بدمینتون استان قم است و دیگر داوران قضاوت کننده در این مسابقات نیز رضا روشن‌امید، محمدرضا کبیری، سیدمجتبی طایی، سعید همتیان‌زاده و رضا کیا پاشا از تهران، محمودرضا گلرنگی از خوزستان، زاهد محمدی از کردستان و ارشیا والی‌زاده از لرستان هستند.

همچنین در قسمت بانوان این پیکارهای بین‌المللی بدمینتون ایران، هرمین آرمین‌مهر، منصوره چارچیان، بسیم پنایی، فاطمه بهرامی، فاطمه داودوند و پریسا میرزاخانی از تهران به همراه فریده عینی و سعیده عینی از زنجان و الهام ربوندی از البرز قضاوت خواهند کرد.

داوران دعوت شده به این رقابت‌ها باید روز سه‌شنبه سی‌ام آبان ماه در مکان برگزاری این مسابقات حضور یابند تا هماهنگی‌های لازم برای قضاوت این مسابقات را انجام دهند، در حالی که نخستین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان در روزهای اول تا چهارم آذر با حضور بدمینتون‌بازان داخلی و خارجی در سمنان برگزار می‌شود.

امید مقدس‌‌زاده در حالی به عنوان تنها نماینده قم در جمع داوران قضاوت کننده در این رقابت‌ها قرار گرفته است که دو ماه قبل یکی از داوران قمی حاضر در مسابقات بدمینتون نوجوانان قهرمانی کشور با سرداوری محمدحسن حسین‌زاده داور بین‌المللی بدمینتون استان قم بود.

این در حالی است که دو ماه قبل مسابقات بدمینتون نوجوان قهرمانی کشور در دو بخش دوبل و انفرادی با حضور تعداد 180 بدمینتون‌باز از 29 تیم با یکدیگر رقابت کردند و در کنار امید مقدس‌زاده یک داور دیگر بدمینتون قم یعنی علیرضا کمالی نیز حضور داشت.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc1xqp.2bqeo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما