سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 56094
منبع : خبرگزاری فارس
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم مطرح کرد

ضرورت استفاده از ظرفیت نهادهای مختلف برای کاهش آسیب‌های اجتماعی

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: استفاده از ظرفیت نهادهای مختلف برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان ضروری است.
ضرورت استفاده از ظرفیت نهادهای مختلف برای کاهش آسیب‌های اجتماعی
ضرورت استفاده از ظرفیت نهادهای مختلف برای کاهش آسیب‌های اجتماعی
به گزارش قم نیوز احد جمالی ظهر امروز در کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان قم که در تالار امام رضا(ع) ساختمان فرمانداری قم برگزار شد، با اشاره به زلزله خیز بودن کشورمان اظهار کرد: به دلیل بافت جغرافیایی ایران هر دهه شاهد یک زلزله قوی در کشورمان هستیم، زیرساخت‌های ایران در زمینه مسکن وضعیت مطلوبی ندارد،  آیین نامه احداث ساختمان در زمینه زلزله پس از وقوع زلزله رودبار و منجیل تصویب شد.

وی ادامه داد: زلزله اخیر در غرب کشور شدت زیادی داشت، باید زیرساخت‌های کشور به گونه ای باشد که شاهد مسائل ناگوار به دلیل وقوع زلزله در کشور و استان قم نباشیم و باید تلاش کنیم که بازماندگان زلزله غرب کشور به زندگی خود برگردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم افزود: باید بودجه‌های مربوط به مسائل اجتماعی و فرهنگی در زمان مناسب تخصیص پیدا کند، عدم اختصاص این بودجه در ماه‌های ابتدایی و میانی سال موجب عدم اجرای برنامه‌ها به صورت مناسب می‌شود.

جمالی، استفاده از ظرفیت نهادهای مختلف برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان قم را ضروری دانست و تصریح کرد: باید بین ماموریت‌های دستگاه‌های مختلف در زمینه مسائل اجتماعی تفکیک صورت بگیرد، در این خصوص همیشه نیازی به آزمون و خطا نیست و باید از تجربیات موفق استان‌های مختلف در این زمینه استفاده کنیم.

وی ادامه داد: بیماری ایدز را نباید کتمان کنیم، باید با فعالیت‌های آموزشی در استان قم در این زمینه جلوی گسترش این بیماری را در استان بگیریم و برای این فعالیت‌ها از امکانات نهادهای حاکمیتی نیز استفاده شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در پایان خاطرنشان کرد: طرح ساماندهی متکدیان در استان برای ادامه نیاز به هماهنگی دستگاه‌های مختلف دارد و شهرداری قم در این زمینه عملکرد خوبی داشت، تلاش در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی موجب می‌شود که جامعه سالمی را داشته باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdoz0k.yt09n6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما