جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب : 56181
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم :

760 دستگاه اتوبوس از قم به پایانه‌های مرزی اعزام شده‌اند

قم نيوز : قم نيوز: مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم گفت: درقالب اعزام اربعین، 760 دستگاه اتوبوس از قم بیش از 33هزار و 800 زائر را پایانه‌های مرزی کشور انتقال دادند.
760 دستگاه اتوبوس از قم به پایانه‌های مرزی اعزام شده‌اند
760 دستگاه اتوبوس از قم به پایانه‌های مرزی اعزام شده‌اند
به گزارش قم نيوز ابوالفضل جمالی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه اعزام اربعین حسینی اظهار کرد: در ایام اربعین بیش از 760 دستگاه اتوبوس از مبدا قم وظیفه انتقال بیش از 33 هزار و 800 زائر را به نقاط صفر مرزی به عهده داشته‌اند.

وی اضافه کرد: 36 دستگاه از این اتوبوس‌ها به مرز چزابه ، 204 دستگاه به مرز شلمچه و 528 دستگاه به مرز مهران اعزام شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم درادامه به پیش بینی‌های اولیه برای اعزام 24 هزار زائر توسط 600 دستگاه اتوبوس به مقصد پایانه‌های مرزی اشاره کرد و گفت: افزایش چشمگیر زائران اعزامی از قم دراسرع وقت مدیریت و نسبت به تهیه اتوبوس‌های درخواستی اقدام شد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به تعامل مناسب و هماهنگی‌های خوبی که با متولیان امر صورت گرفت توانستیم در کمترین زمان ممکن ضمن پیشگیری از ازدحام مسافر، بدون افزایش بهای بلیت و حتی کمتر از نرخ مصوب، نسبت به اعزام زائران عزیز به نقاط صفر مرزی اقدام کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdca66nm.49nia15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما