جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۱
کد مطلب : 56182
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته چهاردهم ليگ آزادگان صورت مي‌گيرد

سومين تقابل صباي قم با حريفان كرماني

ميزباني صبا از مس رفسنجان در آخرين روز آبان
قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتبال صباي قم هفتمين مسابقه خانگي خود در فصل جاري رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال ايران را برابر تيم مس رفسنجان برگزار مي‌كند.
سومين تقابل صباي قم با حريفان كرماني / ميزباني صبا از مس رفسنجان در آخرين روز آبان
سومين تقابل صباي قم با حريفان كرماني / ميزباني صبا از مس رفسنجان در آخرين روز آبان
به گزارش قم نیوز دیدارهای هفته چهاردهم از نیم‌فصل نخست رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر روز سه‌شنبه سی‌ام آبان ماه برگزار می‌شود و تیم صبای قم در دیداری خانگی از نماینده کرمان یعنی مس رفسنجان پذیرایی خواهد کرد.

صبای قم که از 13 بازی قبل خود یک برد، 6 تساوی و 6 باخت در کارنامه دارد و هم اکنون در جمع 18 تیم حاضر در لیگ آزادگان رتبه شانزدهم را به خود اختصاص داده، برابر تیمی قرار می‌گیرد که چهار پله بالاتر از این تیم در مکان دوازدهم لیگ جای گرفته است.

در حالی که سه نماینده از فوتبال استان کرمان در مسابقات فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور حضور دارند، تیم صبای قم پیش از این برابر دو نماینده دیگر کرمان یک تساوی و یک باخت کسب کرده و حالا سومین بازی فصل جاری را با رقبای کرمانی انجام می‌دهد.

صبای قم در دیداری خانگی میزبان تیم گل‌گهر سیرجان در نخستین تقابل با رقبای کرمانی بود و با نتیجه تساوی دو بر دو در ورزشگاه یادگار امام مقابل حریف متوقف شد، ضمن اینکه در هفته یازدهم به میهمانی تیم مس کرمان رفت و با نتیجه سه بر یک به حریف خود باخت.

این مسابقه طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ آزادگان از ساعت 15 روز سه‌شنبه سی‌ام در ورزشگاه یادگار امام قم در حالی برگزار می‌شود که در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها تیم مس رفسنجان هم اکنون با سه برد، پنج تساوی، چهار باخت، 11 گل زده، 13 گل خورده و 14 امتیاز رتبه دوازدهم را در اختیار دارد.

این در حالی است که هم اکنون نفت مسجد سلیمان با 30 امتیاز، نساجی مازندران با 26 امتیاز، برق جدید شیراز با 25 امتیاز، بادران تهران با 23 امتیاز، اکسین البرز با 22 امتیاز و تیم‌های خونه به خونه بابل و مس کرمان با 21 امتیاز در مکان‌های اول تا هفتم جدول مدعیان صعود به لیگ برتر هستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb58bs.rhb0wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما