دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب : 56287
منبع : خبرگزاری فارس
روز جمعه سوم آذر ماه انجام می‌شود

رقابت کاراته‌کاهای شهید زین‌الدین و پاس قم در لیگ‌های پایه ایران

قم نيوز : قم نیوز: کاراته‌کاهای دو بخش کاتا و کومیته قم در ترکیب دو تیم باشگاهی با حریفان خود در لیگ‌های پایه کاراته باشگاه‌های کشور به رقابت می‌پردازند.
رقابت کاراته‌کاهای شهید زین‌الدین و پاس قم در لیگ‌های پایه ایران
به گزارش قم نیوز پیگیری مسابقات فصل 1396 لیگ‌های کاراته پسران باشگاه‌های کشور روز جمعه سوم آذر ماه انجام می‌گیرد و تیم‌های باشگاهی شهید زین‌الدین و پاس قم برای تداوم روند موفقیت‌های خود در مسیر قهرمانی این فصل به میدان خواهند رفت.
این هفته لیگ‌های کاتای ترکیبی جوانه و آینده‌سازان هفته پایانی مرحله مقدماتی خود را سپری می‌کند، در حالی که رده خردسالان و نونهالان مرحله مقدماتی خود را پشت‌سر گذاشته و تیم‌های کارن و شهید زین‌الدین قم در لیگ خردسالان به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کرده‌اند، ضمن اینکه در لیگ نونهالان نیز تیم کارن به جمع چهار تیم مرحله نهایی راه یافته و هفته پایانی این لیگ‌ها برای تعیین قهرمان طبق برنامه‌ آتی فدراسیون برگزار می‌شود.
بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون کاراته، دیدارهای هفته پنجم لیگ‌های پایه کاراته کشور شامل مراحل سوم تا پنجم دور برگشت لیگ کاتای ترکیبی جوانه و آینده‌سازان همراه با مرحله نیمه نهایی کومیته جوانه و آینده‌سازان باشگاه‌های کشور در بخش پسران روز جمعه سوم آذر ماه برگزار می‌شود.
سالن شهید کبکانیان تهران در حالی از این رقابت‌ها میزبانی می‌کند که در لیگ کاتای ترکیبی جوانه و آینده‌سازان از گروه دوم، تیم شهید زین‌الدین قم از مرحله سوم دور برگشت به مصاف تیم صرافی بهنام می‌رود و در مرحله چهارم با تیم ارژن فارس به رقابت خواهد پرداخت، ضمن اینکه نماینده قم در مرحله پنجم با تیم ب.آ شیراز مسابقه می‌دهد.
در مسابقات لیگ کومیته جوانه و از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های گروه دوم مقدماتی، این هفته کاراته‌کاهای پاس قم ابتدا با تیم هیأت‌‌ کاراته سمنان دیدار می‌کنند و در دو مسابقه مهم و تعیین کننده دیگر خود برابر تیم‌های آکادمی کاراته نریمان و شیرآلات طوفان صف‌آرایی خواهند کرد.
مسابقات مرحله نیمه نهایی لیگ کومیته آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور نیز این هفته روز جمعه سوم آذر ماه برگزار می‌شود و تیم پاس قم در نخستین مسابقه خود به مصاف واکسن سازی رازی می‌رود، سپس با شهرداری اراک روبه‌رو می‌شود و در آخرین مسابقه رو در روی تیم باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت قرار می‌گیرد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdchqinm.23n-6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما