دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 56290
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان رقابت‌هاي هفته چهارم رقم خورد

گلزن ذاكر قم در صدر مدعيان آقاي گلي ليگ برتر فوتسال

قم نيوز : قم نیوز: فوتساليست گلزن تيم ذاكر قم با پايان ديدارهاي هفته چهارم ليگ برتر در صدر جدول مدعيان آقاي گلي فصل 1396 اين رقابت‌ها قرار گرفت.
گلزن ذاكر قم در صدر مدعيان آقاي گلي ليگ برتر فوتسال
به گزارش قم نیوز چهارمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان قم در حالی به پایان رسید که در جدول رده‌بندی مسابقات تیم نبرد در صدر ایستاده و به عنوان شگفتی‌ساز بازی‌های این فصل گزینه اصلی قهرمانی به شمار می‌رود اما در جدول گلزنان برتر این فصل گلزن تیم ذاکر در صدر ایستاده است.
در جدول برترین گلزنان لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های قم در حال حاضر علی فیاضی از تیم ذاکر قهرمان دوره قبل این رقابت‌ها با پنج گل زده در صدر ایستاده و سه بازیکن با چهار گل زده شامل جواد فرهنگ از شهرداری قم، سیدروح‌الله موسوی از تیم صدرنشین نبرد و سعید قربانی از تیم آرش دیگر مدعیان آقای گلی این فصل به شمار می‌روند.
همچنین علی عبدالله‌زاده و مجتبی حلاج‌زادگان از تیم شیر ویژه، رضا میرزایی از تیم ذاکر و محسن بنی‌الزهرا عضو تیم مقاومت با سه گل زده دیگر گلزنان برتر این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های قم هستند، لیگی که با حضور هشت تیم به شکل دوره‌ای به انجام می‌رسد.
این در حالی است که در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های قم جام شهدای مدافع حرم، تیم‌های مقاومت، ذاکر، نبرد و شیر ویژه موفق به شکست حریفان خود شدند و در جدول رده‌بندی تیم نبرد با چهار برد متوالی و کسب 12 امتیاز صدرنشین بازی‌ها است.
تیم شیر ویژه که سال‌ها با نام صدراسیستم در لیگ‌های فوتسال قم حضور داشته، با کسب هشت امتیاز در مکان دوم جدول جای دارد، ذاکر قهرمان سال 1395 لیگ دسته اول فوتسال قم که در سال‌های اخیر همواره یک پای ثابت قهرمانی بوده با هفت امتیاز در مکان سوم است.
در سایر رتبه‌های جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال قم تیم‌ آرش با کسب پنج امتیاز، آتلیه یاقوت با چهار امتیاز و تفاضل گل منفی دو، مقاومت با چهار امتیاز و تفاضل گل منفی چهار، ماهان با سه امتیاز و شهرداری با یک امتیاز در جایگاه‌های چهارم تا هشتم قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcbg5bs.rhb09piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما