دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 56292
منبع : خبرگزاری فارس
هفته دوم لیگ برتر نوجوانان ایران

نوجوانان صبای قم به میهمانی نفت اهواز می‌روند

قم نيوز : قم نیوز: فوتبالیست‌های نوجوان صبای قم بعد از شکست تلخ هفته نخست لیگ برتر باشگاه‌های کشور در دیداری حساس از هفته دوم به مصاف نفت اهواز می‌روند.
نوجوانان صبای قم به میهمانی نفت اهواز می‌روند
به گزارش قم نیوز دیدارهای هفته دوم از مرحله گروهی فصل 97 – 1396 لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در گروه‌های مختلف مقدماتی روز جمعه سوم آذر ماه برگزار می‌شود و صبای قم دیداری حساس در مصاف با نفت اهواز برگزار می‌کند.
این دیدار در حالی برگزار می‌شود که تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در نخستین بازی خود از رقابت‌های این فصل لیگ برتر نوجوانان باشگاه‌های کشور در قم میزبان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بود و در حضور قمی‌های علاقمند به فوتبال به میهمان مطرح خود باخت.
صبای قم در جدال با فولاد مبارکه سپاهان نتیجه‌ای دور از انتظار کسب کرد و در پایان با حساب سه بر صفر مغلوب شد تا شروع بدی در دوره جدید لیگ برتر نوجوانان باشگاه‌های کشور داشته باشد و برای جبران این باخت، تمام توان خود را باید در هفته دوم برابر نفت اهواز به کار بگیرد.
این در حالی است که تیم نفت اهواز در هفته نخست لیگ برتر فوتبال نوجوانان ایران میهمان امید گناوه بود و میزبان خود را در پایان 90 دقیقه با تساوی یک بر یک متوقف کرد و در هفته دوم از ساعت 14:15 دقیقه عصر روز جمعه سوم آذر پذیرای صبای قم خواهد بود.
از گروه سوم مقدماتی که در آن صبای قم حضور دارد، این هفته علاوه بر مسابقه صبای قم و نفت اهواز، سه بازی دیگر نیز انجام می‌شود و به ترتیب امید گناوه با فولاد خوزستان، استقلال بوشهر با صنعت‌نفت آبادان و پور البرز با گسترش‌فولاد تبریز دیدار می‌کنند.
در بازی‌های هفته نخست این گروه گسترش فولاد تبریز0 با یک گل از سد مقاومت تهران گذشت، ملوان بندر انزلی برابر پور البرز با همین نتیجه به برتری رسید، فولاد خوزستان با یک گل صنعت نفت آبادان را شکست داد و شاهین شهرداری بوشهر نیز با یک گل از سد استقلال بوشهر عبور کرد.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcdxx0k.yt09n6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما