دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 56300
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه سه قم خبر داد:

تامین بیش از 50 هزار گلدان پائیزه برای فضای سبز منطقه 3

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه سه قم از تامین و نگهداری بیش از 50 هزار گلدان گونه‌ پوششی و فصلی برای فضای سبز منطقه خبر داد.
تامین بیش از 50 هزار گلدان پائیزه برای فضای سبز منطقه 3
تامین بیش از 50 هزار گلدان پائیزه برای فضای سبز منطقه 3
به گزارش قم نیوز سیدشمس‌الدین نعمتی با اشاره به آخرین وضعیت توسعه فضای سبز در منطقه سه شهر قم، اظهار کرد: طی 6 ماهه نخست سال اقدامات گسترده‌ای در این زمینه صورت گرفته تا بتوانیم بخشی از کمبودهای شهر قم در زمینه‌ سرانه‌های فضای سبز را مرتفع کنیم.
وی تأمین و نگهداری انواع درخت و درختچه گونه‌های پوششی و فصلی برای اجرای پروژه‌های فضای سبز منطقه با هماهنگی سازمان پارک‌ها و فضای سبز را مورد توجه قرار داد و افزود: این گونه‌ها برای پروژه منوریل بستر رودخانه، جنگلی خلیج فارس، درختکاری حاشیه خیابان‌ها، بازکاشت و تکمیل درخت در بوستان‌ها، و نگهداری آن‌ها برای پروژه‌های آینده تأمین شده است.
نعمتی تعداد این گونه‌ها را بالغ بر 50 هزار گلدان عنوان کرد و افزود: طی مدت 6 ماه نخست سال کاشت نهال در فضای سبز سطح منطقه به تعداد 28 هزار و 677 اصله صورت گرفته است.
وی کاشت گل فصلی در فضای سبز سطح منطقه به متراژ بیش از 28 هزار مترمربع را مورد توجه قرار داد و افزود: کاشت درختچه در فضای سبز سطح منطقه نیز به متراژ 11 هزار و 470 مترمربع صورت گرفت.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdzs0k.yt09z6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما