دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب : 56301
منبع : خبرگزاری فارس
صبح امروز انجام شد

حضور رهبر انقلاب در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه

قم نيوز : قم نیوز: رهبر معظم انقلاب صبح امروز با حضور در مناطق زلزله زده، از برخی نقاط آسیب دیده بازدید کرده و سپس با حضور در جمع مردم سرپل ذهاب، در جمع ایشان سخنرانی کردند.
حضور رهبر انقلاب در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه
حضور رهبر انقلاب در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه
به گزارش قم نیوز حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین ساعات صبح امروز (دوشنبه) به منظور بازدید سرزده از مناطق زلزله‌زده و دیدار با مردم مصیبت‌زده، وارد کرمانشاه شدند.

 

رهبر انقلاب اسلامی ابتدا در شهر سر پل ذهاب -از مناطق زلزله‌زده- حضور یافتند و از برخی نقاط آسیب‌دیده بازدید کردند. ایشان سپس در جمع مردم سر پل ذهاب حاضر شدند و دقایقی در جمع اهالی داغدار و مصیبت‌زده‌ی این شهر سخنرانی کردند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcezx8n.jh8p7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما

سپرده گذار ثامن الحجج
همه خانه ها با سیل، زلزله و طوفان ویران نمی شوند! خانه هایی هستند که با مسدود شدن و تصرف حسابهای سپرده گذاران به یکباره غارت و کل زندگی انسانها خراب می شود و کانون گرم خانواده ها منجر به فروپاشی می شود.
ای کاش برای خراب شدن چنین خانه هایی هم مسئولان کشور پیام تسلیت و همدردی به مالباختگانی که دو سال است از زندگی ساقط شدن، می دادند!!
خصوصیت زمین لرزه آنست که مسئولان بصورت ناخودآگاه حداقل یه لرزه کوچک را احساس می کنند. اما نسبت به مسدود شدن دوسال حساب سپرده گذارانی که تمام سرمایه و دارایی زندگیشان را برای گرفتن چندر غاز سود جهت حیات و بقاء در ام القرای جهان اسلام به موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) و یا سایر موسسات مالی دیگرسپردند را هیچ احساسی ندارند!!!
کدام مسئول کشور می تواند ذره ای تصور کند که شمار زیادی از سپرده گذاران در شرایط رکود شدید اقتصادی و بیکاری و احتیاج به پول، با فروش مأمن و خانه و یا کل زندگیشان تمام دارایی شان را جهت یک درآمد بخور و نمیر در موسسات مالی و اعتباری گذاشتند تا جلوی زن و بچه هایشان شرمنده نباشند!؟
ای کاش مسئولانی هم پیدا می شدند تا حداقل با سپرده گذاران مالباخته ای که دو سال است تمام دارایی شان را از دست دادند و هزاران پس لرزه را تاکنون تحمل کرده اند ابراز همدردی می کردند . . .