چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 56422
منبع : خبرگزاری مهر
برای حضور در سوپر لیگ بسکتبال بانوان؛

تیم بسکتبال نادر شیمی قم عازم شیراز شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم بسکتبال نادر شیمی قم برای حضور در دور برگشت سوپر لیگ بسکتبال بانوان عازم شیراز شد.
تیم بسکتبال نادر شیمی قم عازم شیراز شد
تیم بسکتبال نادر شیمی قم عازم شیراز شد
به گزارش قم نیوز رقابت‌های سوپر لیگ B بسکتبال بانوان کشور در حالی از امروز چهارشنبه در شیراز آغاز می‌شود که تیم نادرشیمی قم برای حضور در این رقابت‌ها امروز عازم شیراز شد و فردا در این مسابقات به میدان می‌رود.

اولین مرحله از دور برگشت سوپر لیگ B بسکتبال زنان کشور به مدت سه روز در شیراز برگزار می‌شود و تیم‌های نادر شیمی قم، بال شیراز، سیما خوان پاسارگاد مشهد و حسینی تهران به صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند که البته تیم نادر شیمی قم در این مسابقات ۲ بازی برگزار می‌کند.

بر اساس برنامه تیم نادر شیمی قم روز پنج شنبه از ساعت ۱۱ به دیدار تیم سمای تهران می‌رود و سپس روز جمعه از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح برابر تیم بسکتبال سیما خوان پاسارگاد مشهد مسابقه خواهد داد و سپس به قم باز می‌گردد که آماده مرحله پایانی این مسابقات شود.

تاکنون دو مرحله از این مسابقات برگزار شده که قم در دور دوم میزبان آن بود و تیم بسکتبال نادر شیمی قم که با ترکیبی از بازیکنان بومی و غیر بومی وارد لیگ برتر شده در این مرحله نتایج خوبی گرفت و یکی از امیدهای جدی صعود به مرحله پایانی به شمار می‌رود.

هدایت تیم بسکتبال نادر شیمی قم بر عهده نسرین فدایی است و بازیکنان بومی این تیم از جمله مرجان هیربد در ترکیب این تیم نمایش درخشانی داشته‌اند ضمن این که حضور بازیکنان غیر بومی به تیم نادر شیمی کمک زیادی کرده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcir5aw.t1aqr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما