پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 56464
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
سرپرست شهرداری منطقه دو :

اعتبارات عمرانی منطقه 2 سال آینده افزایش می یابد

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست شهردار منطقه دو در دیدار مردمی در مسجد باب الحوائج خیابان شاهد غربی از افزایش ظرفیت پروژه های عمرانی در منطقه خبر داد.
اعتبارات عمرانی منطقه 2 سال آینده افزایش می یابد
اعتبارات عمرانی منطقه 2 سال آینده افزایش می یابد
به گزارش قم نیوز رضا رحیمی در این دیدار با اشاره به تاکید شهردار قم در رابطه با ارتباط مدیران شهری با شهروندان و توجه به نظرات و خواسته های مردم، افزود:هم اکنون درحال تدوین بودجه سال آینده منطقه هستیم امیدواریم بتوانیم نظرات و خواسته های شهروندان را در بودجه بگنجانیم.
وی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شهرداری منطقه دو، اظهار داشت: در سال جاری بیش از 50 میلیارد فعالیت عمرانی در سطح منطقه انجام شده و در سال آینده نیز به دنبال افزایش ظرفیت پروژه های عمرانی هستیم
رحیمی ادامه داد : از جمله اقدامات عمرانی که در حال حاضر در دستور کار می باشد احداث ادامه بلوار جمهوری به سمت بلوار یادگار امام که در این راستا 78 پلاک در مسیر این پروژه می بایست تملک شود، احداث زیرگذر میدان شهید امینی بیات و بازگشایی پل انقلاب به بلوار یادگار امام می باشد.
سرپرست شهردار منطقه دو قم در ادامه گفت: مبنای عمل در شهرداری، خدمت به شهروندان است و شهرداری منطقه دو این آمادگی را دارد تا حداکثر تلاش خود را در جهت جوابگویی به مطالبات مردمی این منطقه انجام دهد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdceee8n.jh8ppi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما