سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 57002
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم مطرح کرد

ضرورت تسریع دستگاه‌های اجرایی استان قم در اجرای پروژه‌ها

قم نيوز : استاندار قم گفت: زمان زیادی تا پایان سال باقی نمانده است و باید دستگاه‌های اجرایی استان در اجرای پروژه‌ها تسریع کنند.
ضرورت تسریع دستگاه‌های اجرایی استان قم در اجرای پروژه‌ها
ضرورت تسریع دستگاه‌های اجرایی استان قم در اجرای پروژه‌ها
به گزارش قم نیوز سید مهدی صادقی ظهر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که در تالار امام جواد(ع) در ساختمان استانداری برگزار شد، با اشاره به ضرورت تقویت نگاه اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: باید نگاه به ضرورت بحث اقتصاد مقاومتی در جامعه تقویت و بسته‌های فرهنگی در این زمینه تولید شود تا مردم شناخت لازم را از اقتصاد مقاومتی پیدا کنند.

وی ادامه داد: زمان زیادی تا پایان سال باقی نمانده است و باید دستگاه‌های اجرایی در اجرای پروژه‌ها تسریع کنند، استفاده از محصولات استان قم در اولویت دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی قرار بگیرد.

استاندار قم افزود: تامین خسارات کشاورزان استان را از سازمان مدیریت و برنامه ریزی پیگیری می‌کنیم تا بتوانیم دغدغه‌های کشاورزان قمی را در این بخش کم کنیم، همچنین ارائه آموزش به سربازان استان توسط سازمان فنی و حرفه ای اهمیت زیادی دارد تا این سربازان برای حضور در بخش تولید توانمند شوند.

سید صدرالدین موسوی هم در ادامه این جلسه با اشاره به طرح‌های نیمه تمام صنعتی استان قم اظهار کرد: حدود 200 طرح نیمه تمام صنعتی در استان وجود دارد و باید تسهیلات لازم برای تکمیل این طرح‌ها به تولید کنندگان پرداخت شود، اما اکنون بانک‌ها حتی برای اعطای تسهیلات سرمایه در گردش به تولیدکنندگان همکاری لازم را ندارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم خاطرنشان کرد: باید در زمینه پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید به تولیدکنندگان استان راستی آزمایی صورت بگیرد تا این منابع تنها در بخش تولید هزینه شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdxz0k.yt05z6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما