سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 57010
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان قم مطرح کرد

همکاری بانک‌های استان قم برای اجرای طرح رونق تولید

قم نيوز : دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان قم گفت: بانک‌های استان برای پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در قالب طرح رونق تولید همکاری دارند.
همکاری بانک‌های استان قم برای اجرای طرح رونق تولید
همکاری بانک‌های استان قم برای اجرای طرح رونق تولید
به گزارش قم نیوز غلامرضا صادق زاده ظهر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که در تالار امام جواد(ع) در ساختمان استانداری برگزار شد، با اشاره به انحراف در بحث هزینه کرد تسهیلات طرح رونق تولید اظهار کرد: برخی از تسهیلات این طرح به جای هزینه در تولید در بانک‌های خصوصی سپرده گذاری شد.

وی با بیان اینکه  امسال رشد منابع بانک ملی استان قم 13درصد، ولی میزان رشد تسهیلات این بانک 40 درصد بود ادامه داد: در بخش گردشگری واحدهای زیادی برای دریافت تسهیلات طرح رونق تولید به بانک ملی معرفی شدند که برخی از آن‌ها هنوز هم به این بانک مراجعه نکردند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان قم افزود: بانک‌های استان برای پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در قالب طرح رونق تولید همکاری دارند، اما برخی از تولیدکنندگان با وجود ثبت نام در این طرح برای دریافت تسهیلات به بانک‌های مراجعه نمی‌کنند. برخی از تولیدکنندگان برای دریافت تسهیلات از بانک‌های دولتی اشتیاقی ندارند و به سراغ بانک‌های خصوصی می‌روند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برخی از افرادی که تسهیلات طرح رونق تولید را می‌گیرند، این تسهیلات را در بخش تولید هزینه نمی‌کنند که باید با افراد خاطی در این زمینه برخورد شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccxxqp.2bqms8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما