سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 57012
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت تنيس روي‌ميز استان قم:

4 پينگ‌پنگ باز قم در تور ايراني تنيس روي‌ميز معرفي شدند

قم نيوز : رئيس هیأت تنيس روي‌ميز استان قم از برگزاري مسابقات انتخابي براي شناخت تركيب تيم اعزامي هیأت قم به پيكارهاي تور ايراني پينگ‌پنگ نوجوانان خبر داد.
4 پينگ‌پنگ باز قم در تور ايراني تنيس روي‌ميز معرفي شدند
4 پينگ‌پنگ باز قم در تور ايراني تنيس روي‌ميز معرفي شدند
به گزارش قم نیوز محمد عموئیان امروز اظهار کرد: مسابقات انتخابی تنیس روی‌میز رده سنی نوجوانان برای شناخت ترکیب تیم اعزامی هیأت پینگ‌پنگ قم به مسابقات تور ایرانی نوجوانان در سالن پینگ‌پنگ شهید رضا محمدی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد.

وی با بیان اینکه شهرستان جلفا میزبانی رقابت‌های تور ایرانی تنیس روی‌میز نوجوانان را انجام می‌دهد، اضافه کرد: ما پیکارهای انتخابی را ویژه متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1381 برگزار کردیم و در پایان چهار نفر برتر برای اعزام به مسابقات کشوری انتخاب شدند.

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم با اشاره به نفرات اول تا چهارم رده‌بندی پایانی این پیکارها عنوان کرد: سیدعلی سجادیان در این رقابت‌ها رتبه نخست را کسب کرد، محمد محمدی در جایگاه دوم ایستاد، محسن سجادی و امیر چاوشی نیز به ترتیب سوم و چهارم شدند.

وی در ادامه به درخشش یکی از نونهالان تنیس روی‌میز قم در مسابقات کشوری اشاره و خاطرنشان کرد: علیرضا رضایی‌فرد یکی از نمایندگان قم در پیکارهای قهرمانی ایران بود که با بازی‌های درخشان خود به جمع 6 نفر برتر کشور راه پیدا کرد و این برای مجموعه هیأت یک موفقیت بزرگ است که به خانواده وی و فتحی مربی این بازیکن آینده‌دار آن را تبریک می‌گوییم.

عموئیان همچنین از دعوت رضایی‌فرد به تیم ملی نونهالان ایران خبر داد و افزود: علیرضا رضایی‌فرد به واسطه درخشش خود در این مسابقات و حضور در جمع 6 نفر برتر ایران از سوی کادر فنی به اردوی تیم ملی دعوت شد تا بعد از مسابقات در بناب تا ۲۰ آذر ماه زیر نظر مربیان تیم ملی تمرین کند.

وی در پایان به مشخص شدن نتایج مسابقات هفتگی در آکادمی پینگ‌پنگ قائمی قم اشاره و اظهار کرد: در رده‌بندی پایانی این مسابقات سیدعلی سجادیان با شکست تمامی حریفان خود قهرمان شد، سیدمحسن سجادی مقام دوم را کسب کرد و میلاد بی‌پروا سوم شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcew78n.jh8fzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما