سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۹
کد مطلب : 57013
منبع : خبرگزاری مهر
دبیر هیئت تیراندازی قم خبر داد؛

اعزام تیرانداز قمی به مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا

قم نيوز : دبیر هیئت تیراندازی استان قم از اعزام سیده رؤیا صبح خیز، دختر تیرانداز قمی به مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا در ژاپن خبر داد.
اعزام تیرانداز قمی به مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا
اعزام تیرانداز قمی به مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا
به گزارش قم نیوز محمد جواد متقیان نژاد اظهار داشت: رقابت‌های تیراندازی سلاح‌های بادی قهرمانی آسیا در رده‌های سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان از روزهای پایانی این هفته در ژاپن آغاز می‌شود و تیم‌های ملی ایران امروز، کشورمان را به مقصد ژاپن ترک کردند.

وی افزود:  سیده رؤیا صبح خیز تیرانداز جوان استان قم در قالب تیم ملی جوانان ایران برای فتح یکی ازسکوهای برتر رقابت‌های قهرمانی ۲۰۱۷ آسیا در خط آتش این مسابقات قرار خواهد گرفت و همراه با تیم ملی عازم ژاپن شده است.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم گفت: این دختر تیرانداز قمی در  رشته تفنگ بادی در ترکیب تیم ملی تیراندازی جوانان به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شده و در تدارک کسب دومین مدال آسیایی خود است به طوری که یک بار توانسته در مسابقات نوجوانان آسیا صاحب یک مدال نقره شود.

متقیان نژاد بیان داشت:  تیم ملی تیراندازی جوانان بانوان کشورمان بامداد امروز سه شنبه عازم شهر واکوسایتاما  کشور ژاپن شد و دهمین دوره مسابقات قهرمانی سلاح‌های بادی آسیا که  از ۱۵ تا ۲۱ آذرماه به انجام خواهد رسید و ما به کسب مدال برای صبح خیز امیدوار هستیم.

وی عنوان کرد: مسابقات قهرمانی سلاح‌های بادی آسیا ژاپن با حضور ۳۹۸ ورزشکار از ۲۵ کشور آسیا برگزار می‌شود و رؤیا صبح خیز پیش از این در مسابقات تیراندازی نوجوانان آسیا در هند توانسته بود نایب قهرمان آسیا شود در حالی که این تیرانداز قمی در لیگ برتر کشور در تیم هیئت قزوین حضور دارد.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم تصریح کرد: صبح خیز یکی از استعدادهای تیراندازی ایران محسوب می‌شود و روی حضور وی در بازی‌های آسیایی در آینده و نیز مسابقات المپیک حساب باز کرده‌ایم و وی می‌تواند اولین بانوی قمی المپیکی ایران در آینده لقب بگیرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfmxdt.w6deyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما