دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب : 57209
منبع : روابط عمومی
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قم:

عملیات سرشماری هوبره در زیستگاههای طبیعی استان قم انجام شد

قم نيوز : فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قم گفت: عملیات سرشماری هوبره از پرندگان در معرض خطر انقراض در زیستگاههای طبیعی استان انجام شد.
عملیات سرشماری هوبره در زیستگاههای طبیعی استان قم انجام شد
عملیات سرشماری هوبره در زیستگاههای طبیعی استان قم انجام شد
به گزارش قم نیوز طیب احمدی با اشاره به انجام گشت و پایش مستمر در مناطق و زیستگاههای حساس استان در سخنانی اظهار داشت: گشت و پایش محیط بانان و مأموران اجرایی این اداره کل به منظور جلوگیری از هرگونه شکار و صید در مناطق حفاظت شده و شکار ممنوع با جدیت انجام می شود.

وی در ادامه افزود: در فصل مهاجرت پرندگان، تالاب های استان قم به ویژه تالاب های مره و بهشت معصومه میزبان انبوه پرندگان مهاجر از انواع مختلف شکاری و کنارآبزی است، از این رو در این ایام گشت و پایش ویژه ای در تالابهای استان به انجام رسیده و بر اساس قوانین با هرگونه تخلف و اقدام به شکار به شدت برخورد می شود.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قم در پایان از انجام عملیات سرشماری هوبره از پرندگان در معرض خطر انقراض خبر داد و گفت: این عملیات سرشماری با حضور تعدادی از محیط بانان در زیستگاههای این پرنده ارزشمند به انجام رسید و خوشبختانه نتایج خوبی در پی داشت که در برنامه ریزی های آینده مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccoiqp.2bqmx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما