دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 57215
منبع : خبرگزاری فارس
با 3 باخت متوالي در گروه دوم صورت گرفت

ناكامي زرين‌ترنج در ليگ برتر تنيس‌ روي‌ميز پسران ايران

قم نيوز : تيم پينگ‌پنگ زرين‌ترنج قم بازي‌هاي نيم‌فصل مرحله مقدماتي ليگ برتر تنيس روي‌ميز نوجوانان و جوانان كشور را با سه باخت متوالي پشت‌سر گذاشت.
ناكامي زرين‌ترنج در ليگ برتر تنيس‌ روي‌ميز پسران ايران
ناكامي زرين‌ترنج در ليگ برتر تنيس‌ روي‌ميز پسران ايران
به گزارش قم نیوز تیم زرین‌ترنج قم در گروه دوم مرحله مقدماتی فصل 1396 لیگ برتر تنیس روی‌میز نوجوانان و جوانان پسر کشور با تیم‌های پاک‌نژاد اسپرت تهران، پالایش نفت‌ آبادان و هیأت ساری هم‌گروه است و در پایان دیدارهای دور رفت رتبه سوم این گروه را به خود اختصاص داد.

پینگ‌پنگ بازان تیم زرین‌ترنج قم در نخستین مسابقه خود در جدالی نزدیک و نفس‌گیر با نتیجه پنج بر چهار به جدی‌ترین رقیب خود یعنی پاک‌نژاد اسپرت تهران صدرنشین این گروه باختند و در دومین مسابقه مقابل تیم پالایش نفت آبادان با همین نتیجه مغلوب شدند.

تیم تنیس روی‌میز زرین‌ترنج قم در سومین و آخرین رقابت خود در نیم‌فصل مرحله مقدماتی لیگ برتر پینگ‌پنگ نوجوانان و جوانان پسر ایران برای جبران دو باخت قبلی مقابل تیم هیأت ساری به میدان رفت اما از این بازی با باخت سنگین پنج بر یک خارج شد تا با ناکامی این مرحله را پشت‌سر بگذارد.

در این گروه تیم پینگ‌پنگ پالایش نفت آبادان با کسب سه برد متوالی در صدر ایستاده است، پاک‌نژاد اسپرت تهران با کسب دو برد و یک باخت در مکان دوم جای دارد، هیأت ساری با یک برد و دو باخت رتبه سوم را در اختیار دارد و تیم زرین‌ترنج قم با سه باخت قعرنشین این گروه است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcji8ei.uqeavzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما