دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 57220
منبع : خبرگزاری فارس
حجت الاسلام والمسلمین نبویان:

یگانه راه پیروزی بر آمریکا و رژیم صهیونیستی

قم نيوز : تنها با مقاومت و ایستادگی می توان نصرت الهی را دریافت کرد و بر آمریکا و اسرائیل پیروز شد کما اینکه مسلمانان با مقاومت بر آمریکا و اسرائیل و حامیانشان در لبنان، سوریه، عراق و... پیروز شدند.
یگانه راه پیروزی بر آمریکا و رژیم صهیونیستی
یگانه راه پیروزی بر آمریکا و رژیم صهیونیستی
به گزارش قم نیوز در مورد انتقال پایتخت اسرائیل از تل‌آویو به بیت المقدس و نیز انتقال سفارت امریکا به بیت المقدس باید به نکات زیر توجه کرد:

بیت المقدس قبله اول مسلمین جهان و منتهای سیر شبانه پیامبر اسلام صلی الله علیه و اله از مسجدالحرام و آغاز معراج ایشان است؛ «سبحان الذی اسری بعبده لیلا من المسجد الحرام الی المسجد الاقصی الذی بارکنا حوله لنریه من ایاتنا انه هوالسمیع البصیر (اسراء/1)» بنابر این بیت المقدس جزئی از اسلام و آرمانهای آن است.
کارهای امریکا و اسرائیل نشان می‌دهد که دشمنی آنها با اصل اسلام است نه با هیچ چیز دیگر. کما اینکه قرآن کریم در آیات متعدد به این حقیقت اشاره می‌کند که کفار با اصل اسلام دشمنی دارند: «لایزالون یقاتلونکم حتی یردوکم عن دینکم ان استطاعوا (بقره/217)» و نیز می‌فرماید «کفار انتقام نگرفتند جز بخاطر ایمان مؤمنین.

اگر با آمریکا و اسرائیل مبارزه نشود گام بعدی آنها گرفتن قبله دیگر مسلمین یعنی کعبه خواهد بود.

تنها با مقاومت و ایستادگی می‌توان نصرت الهی را دریافت کرد و بر آمریکا و اسرائیل پیروز شد کما اینکه مسلمانان با مقاومت بر آمریکا و اسرائیل و حامیانشان در لبنان و سوریه و عراق و... پیروز شدند: «یا ایها الذین امنوا ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم (محمد/7) _ ولینصرن الله من ینصره ان الله لقوی عزیز(حج/40)_ ان الله علی نصرهم لقدیر(حج/39) »
با توجه به آیات بیان شده باید یقین به پیروزی داشت یعنی در صورت ایستادگی و یاری دین الهی اسلام حتما پیروزی و نصرت نصیب مسلمانان خواهد شد و دشمنان اسلام یعنی آمریکا و اسرائیل شکست خواهند خورد و خداوند به وعده اش وفا خواهد کرد و وعده الهی تخلف بردار نیست: «یفرح المؤمنون بنصرالله ینصر من یشاء و هوالعزیز الرحیم وعدالله لا یخلف الله وعده (روم/4_6).»

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfx0dt.w6de0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما