دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 57222
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته نخست صورت گرفت

پيروزي انرژي پوياي قم در جدال همشهر‌هاي ليگ كاراته اميد ايران

قم نيوز : مصاف تيم‌هاي همشهري انرژي پويا و شیتوریو کن شی کان قم در هفته نخست مسابقات ليگ كاراته اميد ايران به نفع كاراته‌‌كاهاي انرژي پويا به پايان رسيد.
پيروزي انرژي پوياي قم در جدال همشهر‌هاي ليگ كاراته اميد ايران
پيروزي انرژي پوياي قم در جدال همشهر‌هاي ليگ كاراته اميد ايران
به گزارش قم نیوز طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون کاراته بازی‌های فصل جدید لیگ کاراته امید ایران با رقابت مدعیان قهرمانی و حضور دو نماینده قم یعنی تیم‌های انرژی پویا و شیتوریو کن شی کان قم آغاز به کار کرد.

در هفته نخست لیگ امید باشگاه‌های برتر ایران هفت مسابقه برگزار شد و تیم پاس با کسب سه پیروزی در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت اما برای قمی‌های علاقمند به این رشته، مسابقه دو نماینده این استان یعنی انرژی پویا و شیتوریو کن شی کان قم از جذابیت و حساسیت بالا برخوردار بود.

در پایان هفته آغازین این پیکارها تیم پاس با کسب سه پیروزی و 9 در صدر ایستاد، تیم عقاب مقاومت شوبوکان با کسب 6 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تیم‌های همشهری انرژی پویا قم و شیتوریو کن شی کان قم هر کدام با کسب سه امتیاز و تفاضل برد کمتر به ترتیب سوم و چهارم شدند.

در مرحله نخست این مسابقات تیم شیتوریو کن شی کان قم به مصاف چای رفاه گیلان رفت و با نتیجه 19 بر 9 حریف خود را مغلوب کرد تا شروع موفقی در این رقابت‌ها داشته باشد اما در همین مرحله تیم انرژی پویا قم با نتیجه عجیب 26 بر سه به تیم عقاب مقاومت شوبوکان باخت.

در مرحله دوم دو تیم همشهری انرژی پویا قم و شیتوریو کن شی کان قم طبق برنامه مقابل یکدیگر به روی تاتامی رفتند و این دیدار را تیم انرژی پویا قم 26 بر سه از همشهری خود برد تا مصاف دو تیم قمی در هفته نخست با برتری کاراته‌کاهای تیم انرژی پویای قم به پایان برسد.

انتهای پیام /  137
https://qomnews.ir/vdchiinm.23nqidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما