دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 57223
منبع : خبرگزاری فارس
22 آذر امسال

پنجمين جشنواره پژوهشي پژوهشگاه قرآن و حديث در قم برگزار مي‌شود

قم نيوز : دبير اجرايي پنجمين جشنواره پژوهشي پژوهشگاه قرآن و حديث از برگزاري اين جشنواره در روز 22 آذر امسال در قم خبر داد.
پنجمين جشنواره پژوهشي پژوهشگاه قرآن و حديث در قم برگزار مي‌شود
پنجمين جشنواره پژوهشي پژوهشگاه قرآن و حديث در قم برگزار مي‌شود
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام موسی اشکوری امروز با اشاره به پنجمین جشنواره پژوهشی پژوهشگاه قرآن و حدیث اظهار کرد:‌ در این جشنواره از پژوهشگران برتر پژوهشگاه قرآن و حدیث تجلیل و آثار جدید پژوهشگاه رونمایی می‌شود و کتاب‌های منتشر شده در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مبلغی به عنوان بن تخفیف خرید کتاب و آثار دارالحدیث به شرکت‌کنندگان این جشنواره اهدا می‌شود و افراد می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های انتشارات دارالحدیث از تخفیف خرید کتاب‌های انتشارات بهره‌مند شوند.

دبیر اجرایی پنجمین جشنواره پژوهشی پژوهشگاه قرآن و حدیث از برگزاری پنجمین جشنواره پژوهشی پژوهشگاه قرآن و حدیث در روز 22 آذر امسال از ساعت 8:30 تا 10 خبر داد و افزود: مکان این جشنواره سالن علامه مجلسی مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث واقع در بلوار 15 خرداد، انتهای شهرک جهاد، مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث است.

وی خاطرنشان کرد: آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه به عنوان سخنران ویژه این جشنواره است و همچنین حجت‌الاسلام رضا برنجکار قائم مقام رئیس پژوهشگاه قرآن و حدیث و حجت‌الاسلام محمدتقی سبحانی‌نیا رئیس پژوهشکده کلام اهل بیت در این جشنواره به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

اشکوری با بیان اینکه چهار نفر از پژوهشگران پژوهشگاه نیز در این جشنواره تجلیل می‌شوند گفت: هدف این جشنواره تجلیل از پژوهشگران برتر است که در بخش‌های مختلف در حوزه پژوهش فعالیت داشتند و موفقیت‌هایی کسب کردند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcipraw.t1ayr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما