?>?> بیست و سومین اجلاسیه نماز و فضای مجازی در قم برگزار می‌شود | قم نیوز
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۴
کد مطلب : 57224
منبع : خبرگزاری مهر
23 آذرماه؛

بیست و سومین اجلاسیه نماز و فضای مجازی در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : مدیر ستاد اقامه نماز استان قم گفت: بیست و سومین اجلاسیه استانی نماز و فضای مجازی با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری و حجت الاسلام قرائتی در قم برگزار می‌شود.
بیست و سومین اجلاسیه نماز و فضای مجازی در قم برگزار می‌شود
بیست و سومین اجلاسیه نماز و فضای مجازی در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز محمد خامه‌یار در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران که قبل از ظهر دوشنبه در محل ستاد اقامه نماز استان قم برگزار شد، اظهار داشت: بیست و سومین اجلاسیه استانی نماز و فضای مجازی با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری و حجت الاسلام قرائتی و با حضور شخصیت‌های علمی و فرهنگی پنج‌شنبه ۲۳ آذرماه در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: طی فراخوانی که اعلام شده بود تاکنون ۱۳۰۰ اثر در مورد نماز و فضای مجازی به دبیرخانه ارسال شد و از این تعداد ۵۶ اثر به قم اختصاص داشت.

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم با بیان این که در روز اجلاس تعدادی آثار اکران می‌شود، اظهار داشت: پیش از برگزاری اجلاسیه دو مسجد کلنگ زنی خواهد شد. یکی کلنگ افتتاحیه زمین دانشکده فنی و حرفه‌ای پردیسان که اولین مسجد هوشمند در کشور است و دیگری کلنگ زمین مسجدی در منطقه نوبهار قم می‌باشد.

کمک ۳۰۰ میلیون تومانی نمازگزاران قمی به مردم مناطق زلزله‌زده

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کمک‌های نمازگزاران قمی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اشاره و بیان کرد: مردم منطقه زلزله‌زده به مدت یک سال در کانکس خواهند بود و در حال حاضر ۳ هزار کانکس در این مناطق نیاز است.

خامه‌یار افزود: امید است مردم و خیران برای رفع این نیاز مردم زلزله‌زده تلاش کنند.

وی افزود: نمازگزاران قمی ۳۰۰ میلیون تومان تاکنون به مردم مناطق زلزله‌زده کمک کرده‌اند و این میزان کمک از سوی ستاد اقامه نماز به آن مناطق ارسال شده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjx8ei.uqea8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما