دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 57228
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

دوره معارفی « کوثر کویر» در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود

قم نيوز : مدیر قرآن و عترت آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: همزمان با ایام ورود کریمه اهل بیت(ع) دوره معارفی کوتاه مدت «کوثر کویر» با محوریت معرفی ابعاد شخصیت حضرت معصومه سلام الله علیها در حرم مطهر برگزار می شود.
دوره معارفی « کوثر کویر» در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود
دوره معارفی « کوثر کویر» در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام سید احمد مشرف با اعلام این خبر گفت: معرفی ابعاد شخصیتی حضرت معصومه سلام الله علیها و سیره زندگانی ایشان از اهداف برگزاری دوره معارفی کوتاه مدت«کوثر کویر» است.

وی افزود: این دوره معارفی ویژه خواهران و برادران بوده و از تاریخ 21 آذرماه لغایت 8 دی ماه در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر برگزار خواهد شد.

مدیر قرآن و عترت آستان مقدس تصریح کرد: خواهران برای ثبت نام در این دوره می توانند با شماره های 37175561 و براداران با شماره 37175527 تماس حاصل نمایند.

حجت الاسلام مشرف یادآور شد: به شرکت کنندگان در این دوره از سوی آستان گواهینامه حضور در دوره اعطا خواهد شد و همچنین همزمان با ایام معصومیه ویژه برنامه های متنوعی با محوریت شخصیت حضرت معصومه سلام الله علیها برای بانوان و دختران نوجوان در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها و رواق کودک و نوجوان در نظر گرفته شده و علاقه مندان در نوبت صبح و عصر می توانند از این برنامه های فرهنگی و معارفی بهره مند شوند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdjx0k.yt05x6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما