سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : 57245
منبع : خبرگزاری فارس
در بیستمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم تصویب شد

نامگذاری ۱۰ مورد از خیابان‌ها و معابر استان قم

قم نيوز : در بیستمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، لایحه ارسالی از طرف شهرداری به کمیسیون خدمات شهری شورا مبنی بر نامگذاری 13 مورد معابر و خیابان های شهر مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد 10 مورد تصویب و سه مورد آن برای بررسی بیشتر به کمیسیون ارجاع شد.
نامگذاری ۱۰ مورد از خیابان‌ها و معابر استان قم
به گزارش قم نیوز بیستمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم به ریاست عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی شهر و با حضور سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم دوشنبه شب در ساختمان شهید باکری برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم به بیان توضیحاتی در مورد لایحه اخذ مجوز توافقنامه منعقده میان شهرداری قم و موقوفه تاجر اصفهانی پرداخت و در نهایت این لایحه به منظور بررسی بیشتر به کمیسیون شهرسازی و معماری ارجاع داده شد و به تصویب نرسید.
در ادامه محسن محرری به لایحه اخذ مجوز توافقنامه شماره 17959/1 با پلاک ثبتی 2112 اشاره کرد و این لایحه با حداکثر آرا به تصویب رسید.
همچنین لایحه ارسالی از طرف شهرداری به کمیسیون خدمات شهری شورا مبنی بر نامگذاری 13 مورد از معابر و خیابان‌های شهر مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد 10 مورد تصویب و سه مورد آن برای بررسی بیشتر به کمیسیون ارجاع شد.
در ادامه این جلسه عبدالله جلالی به بیان گزارشی از عملکرد سه ماهه شورای اسلامی شهر قم پرداخت و گفت: شورای پنجم، در ابتدای شهریور ماه سال جاری رسما فعالیت خود را آغاز کرد و در نخستین روز از فعالیت شورای پنجم، به جز مراسم تحلیف، سه جلسه رسمی و مهم برگزار شد که در نخستین جلسه، هیئت رئیسه انتخاب شدند، در جلسه بعدی انتخاب شهردار انجام شد و در جلسه سوم نیز ساختار کمیسیون‌‌ها و اعضای کمیسیون‌ها انتخاب شدند.
رئیس شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: تاکنون 811 مورد از درخواست‌های مردمی به شورای اسلامی شهر قم رسیده است که به برخی‌ از آن‌ها رسیدگی شده است و برخی نیز در دست بررسی هستند.
همچنین امیر مهدی زاده ورزشکار قمی و یکی از قهرمانان صاحب نام جهان در رشته کاراته میهمان این جلسه شورای اسلامی شهر بود و مورد تجلیل قرار گرفت.
مهدی‌زاده کاراته‌کای وزن منهای ۶۰ کیلوگرم تیم ملی ایران و استان قم، آذرماه جاری در آخرین مرحله از لیگ جهانی کاراته در سال ۲۰۱۷ به میزبانی اوکیناوای ژاپن موفق شد نشان طلای این مسابقات را از آن خود کند.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdccpiqp.2bqm08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما