?>?> ضرورت تقویت فعالیت تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه‌های قم | قم نیوز
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : 57257
منبع : خبرگزاری فارس
در نشست دبیران تشکل‌های دانشجویی با معاون استاندار قم مطرح شد

ضرورت تقویت فعالیت تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه‌های قم

قم نيوز : در نشست دبیران تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های استان قم با معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم بر ضرورت تقویت فعالیت تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه‌های استان تاکید شد.
ضرورت تقویت فعالیت تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه‌های قم
به گزارش قم نیوز نشست دبیران تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های استان قم با احد جمالی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم ظهر امروز در تالار امام رضا(ع) ساختمان فرمانداری برگزار شد.
عطاء الدین قاسمی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم در ابتدای این جلسه گفت: مدیران دانشگاه‌ها باید بسترهای لازم را برای فعالیت‌های دانشجویی فراهم کنند، محدود کردن زمینه برای فعالیت دانشجویان درست نیست. رسول اکرم(ص) با وجود مقام عصمت با دیگران به خصوص جوانان مشورت می‌کردند و پیامبر(ص) برای ما در این زمینه الگو است.
مرتضی بابایی مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری قم در ادامه این جلسه خواستار فعال شدن تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه‌های استان شد و تصریح کرد: از تشکل‌های دانشجویی انتظار داریم که در استان قم فعالیت بیشتری داشته باشند، حدود 60 تشکل دانشجویی در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در استان وجود دارد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم نیز در این جلسه گفت: دانشجویان باید به دنبال دانش بنیان شدن وضعیت کشور بروند، در خصوص مسائل اجتماعی اعتقاد دارم که دستگاه‌های اجرایی باید به دانشجویان و دانشگاه‌ها میدان بدهند، مشاوره در خصوص مسائل اجرایی توسط نخبگان موجب شکسته شدن دیوان سالاری اداری می‌شود.
احد جمالی  با اشاره به ویژگی‌های دانشجویان خاطرنشان کرد: دانشجویان آزاداندیش هستند و وابستگی به جایی ندارند، با ایجاد محدودیت در دانشگاه‌های استان مخالف هستیم.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcfe0dt.w6detagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما