يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 57460
منبع : خبرگزاری فارس
از ۷ دی ماه

درس گفتار «رویکردشناسی‌فقه‌ حکومتی» در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : درس‌گفتار حضوری دوره زمستانه مدرسه‌ درس‌گفتار آفاق با عنوان رویکردشناسی‌ فقه‌ حکومتی و با حضور اساتید مطرح حوزه علمیه در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.
درس گفتار «رویکردشناسی‌فقه‌ حکومتی» در قم برگزار می‌شود
درس گفتار «رویکردشناسی‌فقه‌ حکومتی» در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نيوز درس‌گفتار حضوری دوره زمستانه مدرسه‌ درس‌گفتار آفاق با عنوان رویکردشناسی‌فقه‌حکومتی و با حضور اساتید مطرح حوزه علمیه در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

این درس‌گفتار با هدف، آشنایی طلاب و دانش پژوهان با رویکردهای مختلف در باب فقه حکومتی است. کلان‌مسئله ای که بروز و ظهور آن از ثمرات انقلاب و حرکت عظیم امام راحل بوده و هنوز در ابتدای مسیر خود قرار دارد.

در این درس‌گفتار از اساتید شاخص حوزه فقه حکومتی مانند حضرات آیات و حجج اسلام مؤمن، اعرافی، اراکی، کعبی، علیدوست، رشاد، میرباقری، هادوی، واعظی، مبلغی، لک زائی و ملک زاده دعوت به عمل آمده که ضمن ارائه دیدگاه خود، از ایشان نیز برای تقریر نگرش امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب(حفظه الله) و شهید صدر(ره) بهره خواهیم برد.

مخاطب اصلی این برنامه، طلاب هستند اما از دانشجویان علاقه‌مند و دغدغه‌مند نیز ثبت‌نام صورت می‌گیرد.

لازم به ذکر است دانش‌پژوهانی که در این دوره ثبت‌نام کرده و به طور مرتب در کلاس‌ها شرکت کنند و بیش از دو هفته (۴ جلسه) غیبت نداشته، امکان شرکت در آزمون پایان دوره را داشته و مشمول دریافت گواهی پایان دوره خواهند شد.

این گواهی‌نامه معتبر به طور مشترک از طرف مؤسسه علمی فرهنگی آفاق حکمت و دانشگاه باقرالعلوم (ع) صادر خواهد شد.

زمان برگزاری این درس‌گفتارها پنجشنبه‌ها، ساعت ۱۴ تا ۱۷:۳۰ از هفت دی‌ماه تا ۱۷ اسفندماه ۹۶ و مکان آن هم قم، چهار راه شهدا، ابتدای خیابان معلم، مرکز همایش‌های غدیر است.

شروع ثبت نام از ۲۵ آذرماه تا ۶ دیماه ۹۶ است.هزینه ثبت نام در دوره ۵۰ هزار تومان می‌باشد.دانش پژوهان آفاق می‌توانند با ۴۰ درصد تخفیف در دوره ثبت نام کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbgabs.rhbz0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما