پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب : 5769
حجازی عنوان کرد:

فعالیت 26 داروخانه شبانه روزی قم در تعطیلات نوروز

قم نيوز : قم نیوز: رییس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: 26 داروخانه سطح شهر قم در تعطیلات نوروز امسال به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمت به شهروندان و زائران هستند.
فعالیت 26 داروخانه شبانه روزی قم در تعطیلات نوروز
به گزارش قم نیوز، سید شمس الدین حجازی اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی قم در چهار حوزه، خدمات خود را ارائه می‌دهد که نخستین مورد آن، مراکز بهداشتی هستند.

وی افزود: طرح نوروزی مراکز بهداشتی از نخستین روز اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا پایان ۱۵ فروردین سال جاری ادامه خواهد داشت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به فعالیت ۱۱ اکیپ از ساعت هشت تا ۲۳ هر روز در قالب طرح نوروزی گفت: بازرسی از تمام مراکز تولید، توزیع و عرضه مواد غذایی، وظیفه این اکیپ‌ها بوده و تاکنون بیش از ۷ هزار و ۳۰۰ مورد بازرسی صورت گرفته است.

وی ابراز کرد: طی این بازرسی‌ها ۲۸ واحد صنفی متخلف به مراکز قضایی معرفی شده و با بیش از ۷۰ دستفروش که مواد غیر بهداشتی را به مردم عرضه می‌کردند، برخوردهای لازم صورت گرفته است.

حجازی از فعالیت گسترده معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد و گفت: بازرسی و رسیدگی به تخلفات داروخانه‌های سطح شهر از جمله وظایف این معاونت است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: بیش از ۱۵۵ داروخانه در سطح شهر قم مشغول به فعالیتند که از این میان ۱۵ داروخانه شبانه روزی در ایام نوروز به مسافران و شهروندان خدمت‌رسانی می‌کنند ضمن اینکه ۱۱ داروخانه نیز بر اساس دستور دانشگاه، نوبت‌های کاری خود را در ایام تعطیلات به تمام ساعات شبانه روز گسترش داده و به صوت شبانه روزی به فروش دارو مشغول هستند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdci.qawct1ay3bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما