يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 58141
منبع : خبرگزاری فارس

همایش «جایگاه زن و خانواده در تحقق حیات طیبه» برگزار می‌شود

قم نيوز : به همت معاونت پژوهش و با همکاری گروه علمی - تربیتی فقه و اصول، دهمین همایش حیات طیبه و نخستین همایش علمی بین المللی «جایگاه زن و خانواده در تحقق حیات طیبه از دیدگاه فقه مذاهب اسلامی» برگزار می‌شود.
همایش «جایگاه زن و خانواده در تحقق حیات طیبه» برگزار می‌شود
همایش «جایگاه زن و خانواده در تحقق حیات طیبه» برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز به همت معاونت پژوهش و با همکاری گروه علمی - تربیتی فقه و اصول، دهمین همایش حیات طیبه و نخستین همایش علمی بین المللی «جایگاه زن و خانواده در تحقق حیات طیبه از دیدگاه فقه مذاهب اسلامی» برگزار می‌شود.

محورهای پذیرش مقاله عبارت‌اند از اصول حاکم، حضور علمی آموزشی زنان در اجتماع، حضور اجتماعی زنان در عرصه‌های نوین، اشتغال و مدیریت اجتماعی زنان، وظایف جامعه و حکومت در قبال خانواده، اسناد بین الملل و ملی در حوزه زن و خانواده از منظر فقه مذاهب، آسیب‌ها و راهکارها و جریان‌های فکری معاصر جهان اسلام در حوزه زن و خانواده .

گفتنی است مهلت ارسال آثار و مقالات تا تاریخ 15 بهمن 1396 و آدرس دبیرخانه همایش ایران، قم، خیابان انقلاب اسلامی، بعد از گلزار شهدا، مجتمع آموزش عالی بنت الهدی است.

پست الکترونیک همایش به آدرس   hayatetayebe@miu.ac.irو سایت همایش برای ثبت و نام ارسال مقالات http://hamayesh.miu.ac.ir/tayyib/intro است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcizzaw.t1av52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما