شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 58402
منبع : خبرگزاری فارس
فرمانده انتظامی استان قم خبر داد

حضور هزار و 650 نفر از کارکنان فرماندهی انتظامی استان در مسابقات قرآن

قم نيوز : فرمانده انتظامی استان قم گفت: کنگره قرآنی در سه سال گذشته طی سه دوره برگزار شده و یک هزار و 650 نفر از کارکنان فرماندهي انتظامي استان قم از حفظ یک جز تا کل قرآن در مسابقات شرکت کرده‌اند.
حضور هزار و 650 نفر از کارکنان فرماندهی انتظامی استان در مسابقات قرآن
حضور هزار و 650 نفر از کارکنان فرماندهی انتظامی استان در مسابقات قرآن
به گزارش قم نیوز کاظم مجتبایی طی گزارشی در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی، با بیان اینکه کنگره قرآنی در سه سال گذشته طی سه دوره برگزار شده و یک هزار و 650 نفر از کارکنان فرماندهی انتظامی استان قم از حفظ یک جز تا کل قرآن در مسابقات شرکت کرده‌اند، بر اهتمام این فرماندهی نسبت به برگزاری کلاس‌های درک و مفاهیم و همچنین قرائت و حفظ قرآن کریم ویژه کارکنان و خانواده‌های پلیس قم تاکید کرد.

وی با بیان این که قرآن می‌تواند بر رفتارهای فکری، فرهنگی، اجتماعی و زندگی انسان‌ها اثرگذار باشد، تصریح کرد: اعتقاد داریم قرآن مسیر زندگی انسان‌ها را مشخص کرده و اگر افراد به خوبی از آن استفاده کنند رستگار می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان این که هرچه انسان‌ها متخلق به قرآن شوند مطمئناً پروردگار آن‌ها را در مسیر زندگی یاری می‌کند، ابراز امیدواری کرد: شرایط حاکم بر نیروی انتظامی کشور که هرساله جشنواره‌های قرآنی برگزار می‌کند منشأ اثر بوده و کارکنان را در ترتیبات فکری، اخلاقی و رفتاری در زندگی شخصی و شغلی کمک کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcir5aw.t1avu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما