?>?> قدردانی وزیر نیرو از آبفای قم | قم نیوز
يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 58440
منبع : خبرگزاری فارس
در راستای خدمات‌رسانی به مناطق زلزله‌زده غرب کشور صورت گرفت

قدردانی وزیر نیرو از آبفای قم

قم نيوز : وزیر نیرو با ارسال لوح سپاسی از تلاش‌های مدیریت و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان قم در خدمت رسانی به مناطق زلزله‌زده غرب کشور قدردانی کرد.
قدردانی وزیر نیرو از آبفای قم
قدردانی وزیر نیرو از آبفای قم
به گزارش قم نیوز رضا اردکانیان در لوح سپاس خود آورده است: وقوع حادثه تلخ و تأسف‌بار زلزله، علاوه بر آسیب جدی به جمع زیادی از هم‌وطنان در استان‌های غربی کشور، موجب وارد آمدن خسارت‌های گسترده‌ای به زیرساخت‌های صنعت آب و برق این مناطق گردید و روند خدمت رسانی را به وقفه مواجه کرد.

وزیر نیرو در ادامه تصریح کرده است: با این حال با تلاش و همت ستودنی شما همکاران ارزشمند و ساعی، بخش عمده‌ای از مشکلات در ساعات اولیه رخداد زلزله برطرف گردیده و کوشش‌ها برای دستیابی به وضعیت عادی و پایدار همچنان ادامه دارد.

اردکانیان در پایان این لوح تقدیر خطاب به مدیریت و کارکنان شرکت آب و فاضلاب شهری استان قم آورده است: اینجانب از تک‌تک شما عزیزان که عزم خود را جزم کرده و به وظیفه حیاتی و مقدس خود در قبال مردم شریف و مصیب دیده عمل کرده و می‌کنید، صمیمانه سپاسگزاری کرده و تاکید می‌کنم، من و سایر همکارانتان در وزارت نیرو همچنان پشتیبان و یاور شما در راستای رفع مشکلات و خدمت رسانی مطلوب و هر چه بهتر به مردم مصیبت‌دیده مناطق زلزله‌زده هستیم.

شرکت آب و فاضلاب استان قم از همان آغاز وقوع زلزله با ارسال تانکر آبرسانی و همچنین نیروهای متخصص به مناطق مصیبت زده غرب کشور تلاش کرد تا بخشی از مشکلات ناشی از این حادثه تلخ را بکاهد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcawynm.49nay15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما