دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : 58499
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

مردم قم ۱۳ دی حماسه دیگر را رقم زدند

قم نيوز : بعد از اتفاقاتی که در کشور از سوی خناسان شروع شد و به ارزش های دینی و مقدسات توهین کردند، مردم قم ۱۳ دی حماسه دیگر را رقم زدند.
مردم قم ۱۳ دی حماسه دیگر را رقم زدند
مردم قم ۱۳ دی حماسه دیگر را رقم زدند
به گزارش قم نیوز لطفی پیش از ظهر امروز در دیدار مسئولین ستاد برگزار کننده هفته گرامیداشت دهه بصیرت ویوم الله  19دی با حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: در آستانه 19 دی هستیم. این روز از روزهای خاص در کشور است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه شناخت وظیفه، شناخت به موقع و عمل به آن، بصیرت و انقلابی بودن از شاخصه های مهم نیروهای انقلابی است، افزود: در طول نهضت انقلاب این ویژگی ها باعث شد، نیروهای انقلابی همیشه درصحنه باشند و بتوانند با همین ویژگی، کار رژیم سابق را یک سره کنند.

وی افزود: بصیرت مردم باعث شد مردم به خانه علما و مراجع بیایند و حماسه بزرگی در قم ایجاد شود. اگرحماسه  19دی اتفاق افتاد، چون بستر سازی آن در قم بوده است و این نشان می دهد مردم قم همیشه بیدار و هوشیار هستند و همین بیداری و هوشیاری موجب شد مردم به خانه حضرت آیت الله نوری همدانی بیایند و «شعارخامنه ای کوثر است دشمن او ابتر» است را فریاد زنند.

لطفی با اشاره به حادثه اخیر گفت: بعد از اتفاقاتی که در کشور از سوی خناسان شروع شد و به ارزشهای دینی و مقدسات توهین کردند، قرار شد در روز 13 دی مردم قم به صحنه بیاند وحماسه 19 دی دیگری را رقم بزنند، ولی اتفاقاتی، شب قبل از 13 دی به وقوع پیوست و خواستند مردم به میدان نیایند، اما با وجود همه تلاش ها آنها، شاهد حضور مردم در روز 13 دی بودیم.  

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد: اگر چه مسائلی برای عدم حضور مردم برای روز 13 دی اتفاق افتاد، ولی خدا کاری کرد این مردم حضور پیدا کنند و این مسئله محقق شد و بار دیگر تیرآنها به سنگ خورد و مردم با حضور خود نشان دادند با انقلاب و رهبری هستند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdceoe8n.jh8voi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما