پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب : 58657
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
مدیرعامل خبرگزاری حوزه در نشستی با تهیه کننده برنامه سمت خدا:

امروز قریب به ۴ هزار طلبه زبان دان در حوزه حضور دارند

اعلام آمادگی حوزه علمیه برای همکاری با صدا و سیما
قم نيوز : مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه گفت: امروز قریب به چهار هزار طلبه زبان دان در حوزه وجود دارد که نزدیک به ۴۰۰ نفر از آنان تجربه حضور طولانی مدت در خارج از کشور را داشته و آشنا با عرصه بین الملل می باشند.
امروز قریب به ۴ هزار طلبه زبان دان در حوزه حضور دارند/ اعلام آمادگی حوزه علمیه برای همکاری با صدا و سیما
امروز قریب به ۴ هزار طلبه زبان دان در حوزه حضور دارند/ اعلام آمادگی حوزه علمیه برای همکاری با صدا و سیما
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری صبح امروز در نشستی با سید عبدالمجید رکنی، تهیه کننده برنامه سمت خدا اظهار داشت: امروز قریب به 120 هزار طلبه برادر، 80 هزار طلبه خواهر و 30 هزار طلبه غیرایرانی در کشور حضور داشته و مشغول به فعالیت های فرهنگی، تبلیغی و ... می باشند.

وی ابراز داشت: هم اکنون 19 انجمن علمی در حوزه وجود دارد که بیش از سه هزار نفر از متخصصین حوزوی در آن مشغول به فعالیت هستند.

مدیرعامل خبرگزاری حوزه خاطرنشان ساخت: در حال حاضر، قریب به 52 مرکز تخصصی در حوزه های علمیه مشغول به فعالیت هستند که در فضایی کاملا حوزوی و با رسمیت و اعتبار حوزه تخصص های جدید را آموزش می دهند.

مدیرمسئول هفته نامه افق حوزه تصریح کرد: همچنین امروز قریب به چهار هزار طلبه زبان دان در حوزه وجود دارد که نزدیک به 400 نفر از آنان تجربه حضور طولانی مدت در خارج از کشور را داشته و آشنا با عرصه بین الملل می باشند.

مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه بیان داشت: ظرفیت ها و دستاوردهای خوبی در حوزه وجود دارد؛ اما نیازمند تلاش بیشتر در عرصه های گوناگون هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری اظهار داشت: با حضور آیت الله اعرافی در رأس حوزه های علمیه، تحولات مناسبی در محورهای گوناگون آغاز شده و سندهای مناسبی تدوین گشته که امیدواریم به زودی شاهد نتایج مثبت آن باشیم.

وی ابراز داشت: «رسانه»، «بین الملل»، «ارتباطات» و «ادیان و مذاهب»، چهار مأموریت مدیر حوزه به مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه است که در این راستا، نظامات جامعی نیز تدوین شده و در این مسیر، مشغول به فعالیت هستیم.

مدیرعامل خبرگزاری حوزه خاطرنشان ساخت: در بخش رسانه حوزه، در حال حاضر «خبرگزاری حوزه» و «هفته نامه افق حوزه» مشغول به فعالیت در عرصه خبر و اطلاع رسانی حوزه های علمیه می باشند.

مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه تصریح کرد: آماده همکاری و تعامل با مسئولان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و برنامه سمت خدا هستیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca0inm.49nam15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما