جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 58666
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
امام جمعه قم در دیدار وزیر دفاع:

دشمنان از رشد نیروهای مسلح ایران هراسان هستند

قم نيوز : تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه سیره و روش انقلاب اسلامی با سیره و روش دشمنان متفاوت است، گفت: دشمنان از اینکه نیروهای مسلح ایران بدون نیاز به کشورهای دیگر رشد کرده‌اند، هراسان هستند.
دشمنان از رشد نیروهای مسلح ایران هراسان هستند
دشمنان از رشد نیروهای مسلح ایران هراسان هستند
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی در روز 19 دی‌ماه عنوان کرد: این یک افتخار بزرگ برای مردم قم است که هر ساله به دیدار رهبری مشرف می‌شوند.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) اضافه کرد: اگر فردی فکر کند که در پرتو حرکت‌هایی می‌تواند دستاوردهای نظام اسلامی را تضعیف کند در اشتباه است، چرا که حرکت انقلاب اسلامی با ریشه و متکی بر نیروی مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان اینکه سیره و روش انقلاب اسلامی با سیره و روش دشمنان متفاوت است، عنوان کرد: دشمنان از اینکه نیروهای مسلح ایران بدون نیاز به کشورهای دیگر رشد کرده‌اند، هراسان هستند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از کشورهای منطقه در حالی بزرگ‌ترین قرارداد تسلیحاتی را با آمریکایی‌ها بسته‌اند که می‌دانند این سلاح‌ها برای آنها کاربردی نخواهد داشت.

امام جمعه قم یادآور شد: جمهوری اسلامی برای رفتار و عملکرد خود ارزش و صلابت قائل است و تا کنون با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی خود و مشارکت برخی از کشورهای اسلامی توانسته آمریکایی‌ها را از کشورهای مختلف بیرون و نقشه‌های آن‌ها را نیز از بین ببرد.

وی با تاکید بر اینکه پیروزی جبهه مقاومت اسلامی در منطقه نزدیک شدن به بسترهای ظهور امام زمان(عج) را نشان می‌دهد، عنوان کرد: امیدواریم با عنایت امام زمان(عج)، رهنمودهای رهبری و استمرار حمایت‌های مردم بتوانیم به نتایج مورد نظر برسیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaiinm.49nai15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما