جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : 58669
منبع : خبرگزاری فارس
مسؤول دفتر قرآن و عترت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم خبر داد

30 بهمن آخرين مهلت ارسال آثار مسابقه هفته قرآن و عترت

قم نيوز : مسؤول دفتر قرآن و عترت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم گفت: علاقه‌مندان تا 30 بهمن سال جاري فرصت دارند آثار خود را به دبيرخانه مسابقه هفته قرآن وعترت استان ارسال كنند.
30 بهمن آخرين مهلت ارسال آثار مسابقه هفته قرآن و عترت
30 بهمن آخرين مهلت ارسال آثار مسابقه هفته قرآن و عترت
به گزارش قم نیوز سیدمصطفی میرعرب رضی امروز با اشاره به جلسه شورای توسعه قرآنی استان ویژه هفته قرآن و عترت اظهار کرد: در این جلسه مصوب شد که تمام دستگاه‌ها در این هفته حضور فعال و چشمگیری داشته باشند و از موازی کاری جلوگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه هفته قرآن و عترت دو بخش را شامل می‌شود که بخشی فعالیت‌هایی است که سازمان‌ها و نهادهای استانی و ادارات در زمینه قرآن ارائه می‌کنند.

مسؤول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به برگزاری فراخوان مسابقه هفته قرآن و عترت استان قم به عنوان بخش دیگر فعالیت‌ها گفت:‌ هدف این بخش ترویج و تبلیغ فعالیت‌های قرآنی در حوزه‌های مختلف، معرفی دستاوردها، توانمندی‌های علوم قرآنی و ارتقاء سطح کیفی و کمی فعالیت‌های قرآن و عترت در استان است و در واقع جریان‌سازی در این بخش پیگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این فراخوان از بخش‌های شعر، داستان، مقاله، پایان‌نامه، صنایع دستی، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، هنرهای سینمایی، فیلم کوتاه و مستند، تلاوت و رسانه‌ها تشکیل شده است.

میرعرب آخرین مهلت ارسال فراخوان را 30 بهمن امسال ذکر کرد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار مکتوب خود را از طریق پست الکترونیک qom@farhang.gov.ir ارسال کنند و افراد دارای صنایع دستی و دیگر آثار حجمی می‌توانند آثار خود را به طور مستقیم به دبیرخانه تحویل دهند.

وی یادآور شد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن 32114220 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdn90k.yt0j96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما