جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : 58670
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز خبر داد

تکمیل فاز 2 توسعه بوستان جنگلی ولایت تا پایان سال

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از تکمیل فاز 2 توسعه بوستان جنگلی ولایت تا پایان سال خبر داد.
تکمیل فاز 2 توسعه بوستان جنگلی ولایت تا پایان سال
تکمیل فاز 2 توسعه بوستان جنگلی ولایت تا پایان سال
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با اشاره به آخرین وضعیت تکمیل بوستان جنگلی ولایت اظهار کرد: فاز 2 توسعه جنگلی محدوده عوارضی تهران، حریم اتوبان عوارضی کاشان به سمت تهران (حاشیه بزرگراه) در حال انجام است.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود این پروژه تا اواخر امسال تکمیل شود، افزود: توسعه جنگلی حاشیه بزرگراه بیش از 30 هکتار برنامه‌ریزی شده که تاکنون 24 هکتار آن انجام شده است.

جوادیان با تاکید بر اینکه روند توسعه فضای سبز جنگلی این منطقه ادامه دارد، تصریح کرد: پس از این مرحله بنا به شرایط اقلیمی با دو ماه وقفه این پروژه از 10 بهمن ماه بعد از مناسب شدن شرایط اقلیمی از سرگرفته می‌شود و تا پایان سال ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه همزمان با کاشت، پروژه لوله گذاری در بزرگراه و محدوده جنگلی ولایت انجام می‌شود، گفت: تا پایان امسال همه سیستم بوستان جنگلی ولایت با سیستم قطره‌ای آبیاری می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم اذعان کرد: در منطقه جنگلی عمدتاً گونه‌های زیتون مثمر و کاج تهران و سنجد کاشته شده و در قطعات مشخص کشت انار نیز انجام می‌شود.

جوادیان اعتبار درنظر گرفته شده برای توسعه کاشت و احیا درخت زیتون در این بوستان را 500 میلیون تومان و اعتبار سیستم آبیاری را 660 میلیون تومان عنوان کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfxvdt.w6dceagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما