جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 58676
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت كاراته استان قم خبر داد

اعزام كاراته‌كاهاي قم به انتخابي‌هاي كاتا و كوميته 3 رده ملي

قم نيوز : رئيس هیأت كاراته استان قم از اعزام كاراته‌كاهاي قم به انتخابي‌هاي كاتا و كوميته دختران و پسران سه رده سني تيم‌هاي ملي خبر داد.
اعزام كاراته‌كاهاي قم به انتخابي‌هاي كاتا و كوميته 3 رده ملي
اعزام كاراته‌كاهاي قم به انتخابي‌هاي كاتا و كوميته 3 رده ملي
به گزارش قم نيوز علیرضا برخوردار امروز اظهار کرد: در بهمن ماه شاهد برگزاری مسابقات رده‌های سنی پایه کاراته قهرمانی کشور خواهیم بود، رقابت‌هایی که جنبه انتخابی تیم ملی دارد و برترین‌های آن برای میادین برون‌مرزی سال 2018 انتخاب خواهند شد.

وی ادامه داد: از سوی کمیته مسابقات فدراسیون کاراته جدول زمانی برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور در رده‌های سنی پایه اعلام شده و این مساقات با حضور کاراته‌کاهای رده‌های نوجوانان، جوانان و امید دختر و پسر روزهای 27 دی تا ششم بهمن ماه به انجام می‌رسد.

رئیس هیأت کاراته استان قم عنوان کرد: پسران کاراته‌کاهای حاضر در این دوره روزهای 27 تا 29 دی ماه برای کسب عناوین برتر و دست‌یابی به سهمیه‌های ملی مسابقه می‌دهند و پیکارهای بخش دختران در روزهای چهارم تا ششم بهمن ماه برگزار می‌شود، در حالی که هیأت کاراته اصفهان از این مسابقات میزبانی می‌کند.

وی با بیان اینکه رقابت‌ها در دو بخش کاتای انفرادی و تیمی و کومیته انفرادی به انجام می‌رسد، بیان کرد: کاتا و کومیته انفرادی رده امید دختران روز چهارشنبه چهارم بهمن به انجام می‌رسد و کومیته‌کارها در اوزان منهای 50، 55، 61، 68 و به اضافه 68 کیلوگرم مسابقه می‌دهند.

برخوردار بیان کرد: کاتا و کومیته انفرادی رده نوجوانان دختر روز پنجشنبه 1نجم بهمن ماه  به انجام می‌رسد و در بخش مبارزه کاراته‌کاهای اوزان منهای 47، 54 و به اضافه 54 کیلوگرم روی تاتامی می‌روند، ضمن اینکه کاتا انفرادی، تیمی و کومیته انفرادی رده جوانان دختر روز جمعه ششم بهمن ماه در اوزان منهای 48، 53، 59 و به اضافه 59 کیلوگرم برگزار خواهد شد.

وی افزود: مسابقات کومیته انفرادی رده امید پسران روز چهارشنبه 27 دی در اوزان منهای 55، 60، 67، 75، 84 و به اضافه 84 کیلوگرم انجام می‌شود، کاتا و کومیته انفرادی رده نوجوانان پسر روز پنجشنبه 28 دی در اوزان منهای 52، 57، 63، 70 و به اضافه 70 کیلوگرم و رده جوانان روز جمعه 29 دی در اوزان منهای 55، 61، 68، 76 و به اضافه 76 کیلوگرم به انجام می‌رسد، ضمن اینکه یک کیلوگرم ارفاق وزنی برای این مسابقات در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb00bs.rhbwzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما