شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : 58703
منبع : خبرگزاری فارس
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

حجت الاسلام مظاهری اهتمام ویژه به نشر معارف اهل البیت(ع) داشت

قم نيوز : جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیام تسلیت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین مظاهری گفت: این عالم اهتمام ویژه به نشر معارف اهل البیت(علیهم السلام) داشت و احیاگر قرائت دعای شریف ابو حمزه ثمالی، دعای کمیل و دیگر ادعیه طی سالیان متمادی بوده است.
حجت الاسلام مظاهری اهتمام ویژه به نشر معارف اهل البیت(ع) داشت
به گزارش قم نیوز جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی مظاهری پیام تسلیتی صادر کرد.
در پیام این نهاد حوزوی آمده است: درگذشت عالم خدوم حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی مظاهری(ره) از علماء اصفهان موجب تأسف و تأثر شد. این روحانی محبوب اهتمام ویژه به نشر معارف اهل البیت(علیهم السلام) داشت و احیاگر قرائت دعای شریف ابو حمزه ثمالی، دعای کمیل و دیگر ادعیه طی سالیان متمادی بوده و در امور فرهنگی از جمله تأسیس دانشگاه قرآن و معارف، ستاد اقامه نماز و موسسات خیریه همت گماشت.
در ادامه این پیام تصریح شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رحلت این عالم ربانی را به محضر حضرت ولی عصر (عجل‌الله‌ تعالی فرجه الشریف)، مقام‌معظم رهبری«مدظله العالی»، مراجع معظم تقلید «دامت برکاتهم»، و به ویژه آیت الله مظاهری «دامت برکاته» و  علماء و حوزه‌ علمیه و مردم متدین اصفهان، آقازاده و بیت شریف ایشان تسلیت عرض کرده و برای آن ‌مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcc1mqp.2bq4x8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما