شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب : 58712
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر هیأت‌ کاراته استان قم خبر داد

اعزام کاراته‌کاهای قم به مسابقات آسیایی و جهانی 2018

قم نيوز : دبیر هیأت‌ کاراته استان قم گفت: کاراته‌کاهای قم در صورت درخشش در انتخابی تیم ملی سهمیه اعزام به رقابت‌های 2018 قهرمانی آسیا و جهان را کسب خواهند کرد.
اعزام کاراته‌کاهای قم به مسابقات آسیایی و جهانی 2018
به گزارش قم نیوز سعید برخوردار امروز در قم، اظهار کرد: شرکت کنندکان در مسابقات انتخابی تیم ملی رده‌های سنی جوانان پسران و دختر باید توجه داشته باشند که مسابقات این رده سنی در دو نوبت برای شناخت برترین‌ها به منظور اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک برگزار می‌شود.
وی با اشاره به زمان برگزاری این پیکارها، عنوان کرد:‌ رقابت‌های نوبت اول برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در کشور ژاپن ویژه متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1379 تا دهم دی‌ماه سال 1381 به انجام می‌رسد و ابتدا پسران در روز 29 دی‌ رقابت می‌کنند و دختران روز ششم بهمن مسابقه می‌دهند.
دبیر هیأت‌ کاراته استان قم با بیان اینکه سال 2017 سال موفقی برای کاراته قم از نظر کسب مدال از میادین برون‌مرزی این رشته بود، اضافه کرد: مسابقات نوبت دوم نیز برای شناخت برترین‌ کاراته‌کاهای جوان با هدف اعزام به مسابقات کسب سهمیه المپیک در کشور آرژانتین برگزار می‌شود و در آن کاراته‌کاهای متوولد دوازدهم دی‌ماه سال 1379 تا هشتم تیر ماه سال 1381 پیکار می‌کنند.
وی به زمان برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی جوانان اشاره و بیان کرد: پسران کاراته‌کای مدعی کسب سهمیه اعزام به پیکارهای المپیک روز هجدهم بهمن ماه به مصاف یکدیگر می‌روند و دختران این رده سنی نیز روز بیست و سوم بهمن ماه برابر یکدیگر به روی تاتامی خواهند رفت.
برخوردار در ادامه به اطلاعیه فدراسیون کاراته برای ثبت‌نام از کاراته‌کاهای علاقمند به حضور در مسابقات کاتای تیمی انتخاب تیم ملی اشاره و بیان کرد: تمامی علاقمندان به شرکت در رقابت‌های ورودی تیم ملی جوانان باید تا 23 دی‌ماه برای ثبت‌نام از طریق سامانه ملی کاراته اقدام کنند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdccimqp.2bq4s8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما