قم نيوز : یکی از مراجع تقلید گفت: مرحوم حجت الاسلام و المسلمين مهدی مظاهری سالیان متمادی در تهذیب نفوس و تربیت انسان‌های شایسته و ارشاد و هدایت مردم، نقش به سزایی داشت و خدمات اجتماعی و عام المنفعه ایشان همیشه در دل‌ها باقی خواهد ماند.
آیت الله صافی گلپایگانی: خدمات اجتماعی و عام المنفعه مرحوم مظاهری همیشه در دل‌ها باقی خواهد ماند
به گزارش قم نیوز آیت الله لطف‌الله صافی گلپایگانی به مناسبت درگذشت مرحوم حجت الاسلام و المسلمین مهدی مظاهری از خطبای معروف اصفهان پیام تسلیتی صادر کردند.
در پیام تسلیت این مرجع تقلید آمده است: رحلت عالم ربانی، روحانی زاهد و سالک الی الله، زین الخطباء و المحدثین مرحوم حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ مهدی مظاهری رضوان الله تعالی علیه موجب تأثر و تأسف شد.
در ادامه این پیام تصریح شده است: آن عالم وارسته سالیان متمادی در تهذیب نفوس و تربیت انسان‌های شایسته و ارشاد و هدایت مردم، نقش به سزایی داشت و در حقیقت معلم اخلاق و مبلغ آثار و معارف نورانی اهل بیت علیهم السلام و عاشق دلباخته مولای خود حضرت بقیة الله الأعظم ارواح العالمین له الفدا  بود.  خدمات اجتماعی و عام المنفعه ایشان همیشه در دل‌ها و خاطره‌ها باقی خواهد ماند.
اینجانب این مصیبت را به حضرات علمای اعلام و حوزه علمیه و مردم شریف و متدین اصفهان و به خصوص به خانواده مکرّم آن فقید سعید تسلیت گفته و صبر جمیل و اجر جزیل برای همه بازماندگان از خداوند متعال مسألت دارم.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcftedt.w6dcyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما