چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : 58910
منبع : خبرگزاری فارس
معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س):

قرآن کشتی مطلا به حرم امام حسین(ع) منتقل می‌شود

قم نيوز : معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: در نظر داریم قرآن کشتی مطلا را در سوم شعبان به مناسبت میلاد امام حسین(ع) به آستان مقدس امام حسین(ع) انتقال دهیم.
قرآن کشتی مطلا به حرم امام حسین(ع) منتقل می‌شود
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام صفر فلاحی ظهر امروز در مراسم رونمایی از اثر هنری قرآن کشتی مطلا که در موزه آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه آثار هنری که با موضوعات قرآنی خلق می‌شوند از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار هستند، اظهار کرد: هنرمندانی که در راستای خلق آثار قرآنی فعالیت می‌کنند نکات بسیاری را باید رعایت کنند زیرا خلق این آثار بسیار دشوار است.
وی با بیان اینکه تمام هنرمندان خالق آثار هنری قرآنی باید تجلیل و تقدیر شوند و مردم باید آن‌ها را بشناسند، عنوان کرد: در چنین مراسم‌هایی که از آثار قرآنی رونمایی می‌شود می‌توانیم به عظمت قرآن کریم پی ببریم و مردم باید بدانند که قرآن بر گردن تمام ما حق دارد و ما نیز موظف به ادای دین نسبت به آن هستیم.
معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) در این مراسم با بیان اینکه این اثر هنری به حرم امام حسین(ع) منتقل می‌شود، اظهار کرد: در نظر داشتیم که این اثر هنری در آستان مقدس اباعبدالله الحسین(ع) رونمایی شود ولی بنا به دلایلی مراسم رونمایی در موزه آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) انجام شد و در سوم شعبان به مناسبت میلاد امام حسین(ع) این قرآن مطلا به کربلا منتقل می‌شود.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdccxoqp.2bq4s8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

پیشنهاد می کنم به موزه آستان قدس اهدا شود