پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 58981
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر علمی همایش شهید نواب صفوی خبر داد

رونمایی از 10 جلد کتاب درباره شهید نواب صفوی

قم نيوز : دبیر علمی همایش شهید نواب صفوی گفت: در شصت و سومین سالگرد شهادت شهید نواب صفوی همایشی در خصوص این شهید برگزار خواهد شد و در این همایش از 10 جلد کتاب در خصوص شهید نواب صفوی رونمایی خواهد شد.
رونمایی از 10 جلد کتاب درباره شهید نواب صفوی
رونمایی از 10 جلد کتاب درباره شهید نواب صفوی

دبیر علمی همایش شهید نواب صفوی خبر داد
رونمایی از 10 جلد کتاب درباره شهید نواب صفوی
دبیر علمی همایش شهید نواب صفوی گفت: در شصت و سومین سالگرد شهادت شهید نواب صفوی همایشی در خصوص این شهید برگزار خواهد شد و در این همایش از 10 جلد کتاب در خصوص شهید نواب صفوی رونمایی خواهد شد.

به گزارش قم ینوز حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضا جواهری ظهر امروز در دیدار اعضای کنگره شهدی نواب صفوی با آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به مراسم بزرگداشت این شهید در مشهد اظهار کرد: در آستان قدس رضوی برنامه‌هایی را برای بزرگداشت شهید نواب صفوی داشتیم و روز 26 دی ماه برنامه بزرگداشت شهید نواب صفوی در مشهد برگزار شده و مجموعه ای از آثار در خصوص این شهید منتشر شد.

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم کنگره علمی پژوهشی تداوم انقلاب در پرتوی اندیشه شهید نواب صفوی را در سال آینده برگزار کنیم. در 71 محور مسائل پیرامون فکر این شهید را تنظیم کردیم و از تمام شاگردان شهید نواب صفوی دعوت می‌کنیم که برای کنگره این شهید مقاله بنویسند.

دبیر علمی همایش شهید نواب صفوی افزود: سال آینده در شصت و سومین سالگرد شهادت شهید نواب صفوی همایشی در خصوص این شهید برگزار خواهد شد و در این همایش از 10 جلد کتاب در خصوص شهید نواب صفوی رونمایی خواهد شد.

جواهری در پایان برنامه جنبش فدائیان اسلام را براساس شرع دانست و خاطرنشان کرد: اعضای این جنبش با مراجع عظام تقلید ارتباط داشتند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdca6onm.49naa15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما