پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 58983
منبع : خبرگزاری فارس
مسؤول کمیته داوران هیات فوتبال استان قم:

داور قمی قاضی مصاف شاگردان شفر و مهاجری شد

قم نيوز : مسؤول کمیته داوران هیات فوتبال استان قم گفت: دیدار حساس هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در مشهد مقدس با قضاوت داور مطرح فوتبال قم برگزار می‌شود.
داور قمی قاضی مصاف شاگردان شفر و مهاجری شد
داور قمی قاضی مصاف شاگردان شفر و مهاجری شد
به گزارش قم نیوز حسین چراغیان امروز اظهار کرد: علی صفایی که همواره در دوره‌های حضور خود در قضاوت بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قضاوت‌های بسیار خوبی انجام داده و رضایت دپارتمان داوری را به دنبال داشته این هفته یکی از بازی‌های حساس را داوری می‌کند.

وی با اشاره به قضاوت داوران قمی در مسابقات هفته پنجم از دور برگشت فصل جاری بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، بیان کرد: در سه بازی از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال کشور که از ساعت ۱۵ روز جمعه هفته جاری برگزار می‌شود داوران قمی قضاوت می‌کنند.

مسؤول کمیته داوران هیات فوتبال استان قم افزود: دیدار تیم‌های استقلال تهران و پدیده خراسان در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد مقدس بین شاگردان وینفرد شفر و رضا مهاجری از حساسیت بسیار بالایی برای هر دو تیم در جدول رده‌بندی برخوردار است و در تیم داوری این بازی علی صفایی از قم حضور دارد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در مسابقه تیم‌های فوتبال نفت تهران و سیاه‌جامگان خراسان که عصر روز جمعه در ورزشگاه تختی تهران به انجام می‌رسد، محمدعلی پورمتقی از داوران جوان فوتبال قم به عنوان کمک داور دوم این دیدار معرفی شده است.

چراغیان یاد آور شد: دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و پیکان تهران نیز یکی دیگر از بازی‌های مهم هفته پنجم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شمار می‌رود که عصر روز جمعه در ورزشگاه غدیر اهواز به انجام می‌رسد و حسین زمانی از قم داور ذخیره این بازی است.

وی در پایان اظهار کرد: جمع دیگری از داوران استان قم که در رشته فوتسال قضاوت می‌کنند این هفته نماینده داوران مستعد و پرتوان قم در رقابت‌های دسته اول و دوم باشگاه‌های کشور هستند که برای تمامی آنها در ارائه بهترین قضاوت‌های خود آرزوی موفقیت داریم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc1oqp.2bq448laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما