پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 58986
منبع : خبرگزاری فارس
در اوزان منهای 75 و 84 کیلوگرم رقم خورد

درخشش دوقلوهای کاراته قم در مسابقات امیدهای ایران

قم نيوز : دوقلوهای کاراته استان قم با کسب مدال‌های نقره و برنز خود در مسابقات کاراته قهرمانی رده سنی امید پسران ایران درخشیدند.
درخشش دوقلوهای کاراته قم در مسابقات امیدهای ایران
درخشش دوقلوهای کاراته قم در مسابقات امیدهای ایران

در اوزان منهای 75 و 84 کیلوگرم رقم خورد
درخشش دوقلوهای کاراته قم در مسابقات امیدهای ایران
دوقلوهای کاراته استان قم با کسب مدال‌های نقره و برنز خود در مسابقات کاراته قهرمانی رده سنی امید پسران ایران درخشیدند.

به گزارش قم نیوز در حالی که فدراسیون کاراته برای برگزاری رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور در سه رده سنی پایه اعم از نوجوانان، جوانان و امید برنامه‌ریزی کرده، مسابقات رده سنی امید برترین‌های خود در اوزان مختلف بخش کومیته را شناخت.

مسابقات قهرمانی رده سنی امید پسران ایران در بخش کومیته انفرادی در حالی برگزار شد و نفرات برتر اوزان مختلف معرفی شدند که دو مدال نقره و برنز از اوزان منهای 75و 84 کیلوگرم توسط دو برادر یعنی علیرضا نجاتی و حمیدرضا نجاتی به کاراته استان قم تعلق گرفت.

در حالی که این پیکارها در اوزان منهای 55،‌60، 67، 75، 84 و به اضافه 84 کیلوگرم به انجام رسید، در وزن منهای 75 کیلوگرم علیرضا نجاتی و در وزن منهای 84 کیلوگرم حمیدرضا نجاتی برادر دو قلوی وی موفق به کسب مدال‌های نقره و برنز این مسابقات شدند.

در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم این دوره از مسابقات قهرمانی کشور که جنبه انتخابی تیم ملی کاراته امید ایران را نیز داشت، رئوف دست‌افکن از تیم هیات کاراته قزوین بر سکوی نخست ایستاد، میلاد بهمنی از تهران نایب‌قهرمانی شد و سکوی سوم و نشان برنز به علیرضا نجاتی از قم اختصاص یافت، ضمن اینکه در این رده سنی ۴۰ کاراته کا رقابت کردند.

اما در وزن منهای 84 کیلوگرم رقابت‌های انتخابی تیم ملی ایران 21 کاراته‌کا برای کسب عناوین برتر مقابل یکدیگر به روی تاتامی رفتند و سرانجام مهدی عاشوری از مازندران عنوان نخست را از آن خود کرد، حمیدرضا نجاتی از تیم هیات کاراته قم به مقام نایب‌قهرمانی دست یافت، ‌مجتبی مرادی از اردبیل و سیدرضا خوشکلام از گیلان مشترکاً مقام سوم را کسب کردند تا برترین‌ها به اردوی تیم ملی کاراته ایران راه یافته و خود را برای اعزام به پیکارهای آسیایی مهیا کنند.

در این رقابت‌ها 257 کاراته‌کا در چهار تاتامی به میزبانی هیات کاراته اصفهان در سالن مجموعه ورزشی پیروزی این شهر با یکدیگر به رقابت پرداختند و در ادامه این دوره از پیکارها، مسابقات بخش‌های کاتا و کومیته انفرادی رده سنی نوجوانان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcfv1dt.w6dccagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما