جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 58994
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم مطرح کرد

عدم همکاری دستگاه‌های اجرایی استان قم برای اجرای طرح کارورزی

قم نيوز : مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با بیان اینکه ، هدف اجرای طرح کارورزی ایجاد یک پل بین صنعت و دانشگاه بود گفت: دستگاه‌های اجرایی استان همکاری لازم را برای اجرای طرح کارورزی نداشتند.
عدم همکاری دستگاه‌های اجرایی استان قم برای اجرای طرح کارورزی
به گزارش قم نیوز مصطفی کاویانی درقم با اشاره به عدم استقبال از اجرای طرح کارورزی در استان قم اظهار کرد: فارغ التحصیلان دانشگاهی استان از شرکت در این طرح استقبال نکردند، این در حالی است که سهمیه 1755 نفری برای طرح کارورزی به استان قم تعلق گرفته بود.
وی ادامه داد: باید رسانه‌ها به خصوص صدا و سیما برای طرح کارورزی تبلیغ بیشتری می‌کردند تا فارغ التحصیلان دانشگاهی برای شرکت در این طرح راغب می‌شدند، بسیاری از افراد از اجرای طرح کارورزی اطلاع پیدا نکردند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم افزود: فارغ التحصیلان دانشگاهی با شرکت در طرح کارورزی می‌توانند علاوه بر دریافت حقوق ماهیانه، کار یاد بگیرند و رزومه خودشان را کامل کنند.
کاویانی با اشاره به همکاری ضعیف دستگاه‌های اجرایی استان قم در زمینه طرح کارورزی اظهار کرد: دستگاه‌های اجرای همکاری لازم را برای اجرای این طرح نداشتند و یک سری از افراد به طرح کارورزی بی اعتماد بودند.
وی با بیان اینکه هدف اجرای این طرح ایجاد یک پل بین صنعت و دانشگاه بود و این در حالی است که بسیاری از آموزش‌های ارائه شده در دانشگاه منطبق بر نیازهای صنعت نیست خاطرنشان کرد: اجرای طرح کارورزی علاوه بر استان قم در استان‌های دیگر نیز با استقبال فارغ التحصیلان دانشگاهی و واحدهای صنعتی مواجه نشد.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdceeo8n.jh8voi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما