جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 58997
منبع : خبرگزاری فارس
سرمربی تیم فوتبال صبای قم خبر داد

برگزاری 7 بازی خانگی صبا در ورزشگاه شهید حیدریان قم

قم نيوز : سرمربی تیم فوتبال صبای قم از برگزاری هفت بازی خانگی آتی این تیم در فصل جاری لیگ آزادگان به میزبانی ورزشگاه شهید حیدریان قم خبر داد.
برگزاری 7 بازی خانگی صبا در ورزشگاه شهید حیدریان قم
به گزارش قم نیوز مسعود راشکی در قم، اظهار کرد: یکی از مهمترین موضوعاتی که در حین مذاکره برای قبول هدایت تیم فوتبال صبای قم در ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول جام آزادگان مد نظرم بود، برگزاری بازی‌های آتی صبا در ورزشگاه شهید حیدریان قم است.
وی ادامه داد: ما اکنون در شرایطی هستیم که تیم به توان و انگیزه بازیکنان بومی متکی است و بازی کردن این تیم در ورزشگاه یادگار امام قم با توجه به دوری از مرکز شهر و در دسترس نبودن برای تماشاگران، همچنین باخت‌های صبا در بازی‌های خانگی قبل و چند عامل دیگر به صلاح نیست.
سرمربی تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: با پیگیری‌هایی که هیات فوتبال استان قم داشته خوشبختانه موضوع برگزاری بازی‌های خانگی صبای قم تا پایان فصل جاری لیگ آزادگان در ورزشگاه شهید حیدریان قطعی شده و ان‌شاءالله از بازی خانگی هفته بیستم با خونه به خونه بابل در این ورزشگاه بازی می‌کنیم تا تماشاگران از تیم حمایت کنند و بتوانیم از فرصت بازی در خانه برای کسب سه امتیاز بهره ببریم.
وی عنوان کرد: ما نسبت به نیم‌فصل نخست لیگ دسته اول فوتبال ایران دچار تغییرات زیاد شده‌ایم، جمعی از بازیکنان به دلیل مشکلات مالی تیم از جمع ما جدا شده‌اند و با توجه به اینکه تیم باید بخشی از بدهی‌های قبلی خود را تسویه کند، پنجره نقل و انتقالات ما هم بسته است.
راشکی تصریح کرد: خودم خوب می‌دانم که در شرایطی سخت و حساس مسوولیت سرمربیگری تیم صبای قم را قبول کرده‌ام اما من همیشه قصد داشتم دینم را به فوتبال قم ادا کنم و فکر می‌کنم در این شرایط اگر همه دست به دسته هم بدهند تیم صبا می‌تواند به ماندن در لیگ دسته اول امیدوار باشد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdchqwnm.23n6wdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما