جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 58999
منبع : خبرگزاری فارس
مشاور امور قرآني مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم خبر داد

30 دي آخرين مهلت ثبت‌نام آزمون حفظ و مفاهيم قرآن

قم نيوز : مشاور امور قرآني مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم از تمديد ثبت‌نام آزمون حفظ و مفاهيم قرآن تا 30 دي امسال خبر داد.
30 دي آخرين مهلت ثبت‌نام آزمون حفظ و مفاهيم قرآن
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام علی اکبر شفیعی امروز در قم، با اشاره به ویژگی‌های آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن اظهار کرد: این آزمون با مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه دهم اسفند امسال همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.
وی از تمدید مهلت ثبت‌نام این آزمون تا 30 دی ماه امسال خبر داد و افزود: هماهنگی و همکاری بین اداره اوقاف و امور خیریه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از ویژگی‌های آزمون امسال است.
مشاور امور قرآنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: مربیان قرآنی دوره‌های آموزشی را در بقاع امامزادگان زیر نظر اداره اوقاف و مؤسسات قرآنی زیر پوشش اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در طول سال برگزار می‌کنند.
وی عنوان کرد: این آزمون در واقع فرهنگ‌سازی و آموزش است و این هدف پیگیری می‌شود که فعالیت‌های قرآنی هماهنگ شود تا پیشرفت بیشتری داشته باشد.
شفیعی با بیان اینکه هفته قرآن و عترت 12 تا 18 اسفند امسال برگزار می‌شود گفت: فراخوان این هفته پژوهش‌ها، آثار تجسمی، نمایشی، فیلم‌نامه و...  در حوزه قرآن و عترت را شامل می‌شود که علاقه‌مندان تا 30 بهمن امسال فرصت دارند آثار خود را تحویل دهند.
وی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌ها در این هفته از سوی نهادهای مختلف پیگیری می‌‌شود تا انس بیشتری با قرآن ایجاد شود و موج و فضای قرآنی با حضور فرهیختگان قرآنی حوزوی و دانشگاهی به وجود آید.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcjhhei.uqeohzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما